Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Scoops gelato parlour

Startat av Nybohov Creation Ltd., 15 juni 2021 kl. 21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

danielbrrssn

Härliga bilder. Gillar arbetet du lägger ner för att få rätt uttryck på minifigsen.

Tornet

Snyggt! Gillar flera saker, inte minst hyllan som strutarna står staplade på.

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: danielbrrssn skrivet 15 juni 2021 kl. 21:32
Härliga bilder. Gillar arbetet du lägger ner för att få rätt uttryck på minifigsen.

Tackar! Det är roligt att bygga ihop figurerna och sätta dem i någon sorts sammanhang.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Tornet skrivet 15 juni 2021 kl. 21:34
Snyggt! Gillar flera saker, inte minst hyllan som strutarna står staplade på.

Tack! Nu har jag slut på kexfärgade strutar, men det är det värt.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

andreaseldh

Underbara små detaljer överallt! Flickans stora ögon och den glassiga färgsättningen för att bara nämna några. Är det svängda fönstret en garageport?

Bokeslundsparken

Mycket snyggt! Gillar också staplarna och glassdisken!

Hannamalia

Så härlig! Så många fina och roliga detaljer. Man vill liksom bara krympa, så man kan göra ett besök där själv.

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: andreaseldh skrivet 16 juni 2021 kl. 17:48
Underbara små detaljer överallt! Flickans stora ögon och den glassiga färgsättningen för att bara nämna några. Är det svängda fönstret en garageport?

Tackar! Jo, det är garageportar jag har använt. Ska ta bättre bilder sedan, men det är typ som så här:


Citat från: Bokeslundsparken skrivet 16 juni 2021 kl. 18:48
Mycket snyggt! Gillar också staplarna och glassdisken!

Tack!

Citat från: Hannamalia skrivet 16 juni 2021 kl. 19:58
Så härlig! Så många fina och roliga detaljer. Man vill liksom bara krympa, så man kan göra ett besök där själv.

Tackar! Jag gillar ju glass, så jag står först i kön för att krympas.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Peter S

#9
Kommer osökt att tänka på...

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

ColA

Man blir så glad av dina färgval  :)

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: ColA skrivet 26 juni 2021 kl. 10:29
Man blir så glad av dina färgval  :)

Tackar! Det har kanske gått lite över styr på sistone, men snart kommer det ett gäng bulkbitar i tråkiga färger,
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Record

#13
Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 26 juni 2021 kl. 13:09
Citat från: ColA skrivet 26 juni 2021 kl. 10:29
Man blir så glad av dina färgval  :)

Tackar! Det har kanske gått lite över styr på sistone, men snart kommer det ett gäng bulkbitar i tråkiga färger,

Gott med den självinsikten, om änn jag gillar dina hus i pastell.

Förövrigt kom du på tal under frukost idag, vi pratade om hur få människor vi egentligen känner med nån typ av klädstil, där var du en av få vi verkligen kom på  :)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Record skrivet 26 juni 2021 kl. 17:41
Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 26 juni 2021 kl. 13:09
Citat från: ColA skrivet 26 juni 2021 kl. 10:29
Man blir så glad av dina färgval  :)

Tackar! Det har kanske gått lite över styr på sistone, men snart kommer det ett gäng bulkbitar i tråkiga färger,

Gott med den självinsikt, om än jag gillar dina hus i pastell.

Förövrigt kom du på tal under frukost idag, vi pratade om hur få människor vi egentligen känner med nån typ av klädstil, där var du en av gå vi verkligen kom på  :)

Åh, nu rodnar jag lite!
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.