Byggde idag ihop min nya AT-AT 8129, men det var en liten besvikelse måste jag säga. Den är inte så "kraftig" som 10178 vilket gör att den ser mindre ut när dem står nära varandra. Hade jag köpt den för 1200 kr så hade jag varit väldigt besviken, nu gav jag inte så mkt vilket gör att det är en förmildrande omständighet.Så inför mitt SW bygge så blir det nog att skaffa fram fler 10189
On topic, så byggde jag inredningen i Cafe corner klart på bottenvåningen och påbörjade bageriet i Market streets inredning.. Får se om jag lyckas få upp lite bilder.
I går byggde jag 7197 (Venice Canal Chase) innan jag snodde vindrutorna på båtarna till något annat och i dag 8018 (Armored Assault Tank) innan jag snodde lite bitar från den också.Brukar lägga tillbaka alla andra bitar i lådan och tänka att jag skall lägga tillbaka det jag lånat, men det gör jag aldrig..
Byggde ihop en 7666 samt en 7180 och en 4504 idag, skulle också ge mig på 6210 men märkte att mina ögon är för trött efter en resa igår som startade vid 15 tiden och avslutades inatt vid 04Men då har jag mer att bygga nu under helgen