Ett försök till en Brickhead-MOC på kvällskvisten. Ska försöka förfina och komplettera med lite fler bitar i rätt färger så småningom.
Hur blir ansiktsuttrycket om du sätter ögonen på jumpers istället?
Är inte reddish brown lite väl mörkt egentligen? Men kanske svårt att hitta samma bitar i typ Medium Nougat.
Börjat så smått att få plats och tid för att bygga lite med plastbitarna efter sommarens "riktiga" byggprojekt...
Citat från: Emma skrivet 28 augusti 2020 kl. 16:28Hur blir ansiktsuttrycket om du sätter ögonen på jumpers istället?Tänker du horisontellt eller vertikalt? Jag fastnade nog initialt lite i tanken att använda "BrickHeadzstandard", men klart värt ett försök.Sedan tror jag att dk orange kanske blir bättre än reddish brown, vilket ska undersökas så småningom.
Några bilder från en Borg jag bygger . Ren castle heter det . Förhoppningsvis är det klart nästa vecka , jag skall hämta mina lugbulk bitar på lördag .
Citat från: darthemil83 skrivet 09 september 2020 kl. 08:01Några bilder från en Borg jag bygger . Ren castle heter det . Förhoppningsvis är det klart nästa vecka , jag skall hämta mina lugbulk bitar på lördag .riktigt snyggt, och det där lejonnet hade fått tassar, snyggt!
Citat från: darthemil83 skrivet 09 september 2020 kl. 08:01Några bilder från en Borg jag bygger . Ren castle heter det . Förhoppningsvis är det klart nästa vecka , jag skall hämta mina lugbulk bitar på lördag .Din borg borde stå bredvid CB Castonien II och vara ett hot mot staden!