Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Egna ambulansen

Startat av Jesperrydhog, 07 januari 2016 kl. 16:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperrydhog

#45
Åtminstående försökt jag göra det. :) Den är ändå byggd utan någon ritning.

Jesperrydhog

#46
Kanske den hära blir lite bättre som xc70 Nilsson Ambulans special.?

Jesperrydhog

#47
Eller kanske denna  blir nog lite bättre rätt så lik som möjligt. Swedish Ambulance. by Jesper Rydhög, on Flickr.20210207_195051 by Jesper Rydhög, on Flickr.20210207_200621 by Jesper Rydhög, on Flickr.Ambulances from Swedish. by Jesper Rydhög, on Flickr.20210207_201906 by Jesper Rydhög, on Flickr.

Jesperrydhog

Man har gjort så mycket med denna. Det kommer nog säkert lite fler bilder på den. Men nu får man nog ta en liten paus på Ambulansen.

Jesperrydhog

#49
Något lite bättre och lite annorlunda Ambulans igen.

Jesperrydhog

Nu försöker jag att bygga upp Anna Ambulansen från Vännerna stad. Något liknande.

Jesperrydhog

#51
De svenska Ambulanspesonnalens uniform eller utrycknings kläder. Något liknande.  :) Fast i lego format.  :) ;)

Jesperrydhog

#52
Min egna lilla Militära Volvovalp Ambulans. Det finns på vissa ställen av Flygvapnet som då har en egen Ambulans. Den kallas också för Militära Ambulans. Här har ni då min egen variant av en gammal Volvovalp militär Ambulans.

Jesperrydhog

#53
Nu idag tjäner jag med lite bättre.  Än i går. Nu fick den vara ute i de varma solskenet.

Jesperrydhog

#54
Nu har jag försökt göra en liten förbättring av Min moc gammal klassiska lego militära Volvovalp Ambulansen. Var tycks om den här då.?

andreaseldh

Den ser mycket bra ut! Men den skulle bli ännu bättre med några slumpmässiga bitar i Dark Green och Olive Green på sidorna, för att imitera kamouflagemönster.

Jesperrydhog

Citat från: andreaseldh skrivet 22 augusti 2022 kl. 19:04Den ser mycket bra ut! Men den skulle bli ännu bättre med några slumpmässiga bitar i Dark Green och Olive Green på sidorna, för att imitera kamouflagemönster.
. Jo jag har haft väldigt mycket att göra på den.

Jesperrydhog

Lite andra bilder på den hära Ambulansen.

Jesperrydhog

#58
Har gjort en ytterligare Mercedes Benz Ambulans till min samling med de skandinaviska designerna.
Det är har inte fått sitt Rakel nr än. Som sin intill stående Ambulans har fått.

Jesperrydhog

#59
Nu har jag försökt att göra om den hära Ambulansen Var tyx.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.