Mitt eget lilla Lego Citys Frivilliga Brandväsen,Brandvärn eller Räddningsvärn.

Startat av Jesperrydhog, 02 december 2015 kl. 23:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperrydhog

ute i naturen med 255-8050. ;) :)

Jesperrydhog


Jesperrydhog

Hej på er.  Hoppas att ni kan känna igen den hära liten annan variant av denna brandbilen och vilket Lego set nr kommer ifrån.? En liten förbättring kanske. Lego setet en liten nyare version av Legoland set . ;) :)Lite nyare version av Legoland brandbil set 6650. by Jesper Rydhög, on FlickrLite nyare version av Legoland brandbil set 6650. by Jesper Rydhög, on Flickr

Jesperrydhog

Här Fans T.O.M lite äldre personer som var lite intresserad av Lego brandbils moc och våra Lego byggen.On the Sweden Varberg fastning Lego Helg 23/11-24/11 2019. by Jesper Rydhög, on Flickr.

Jesperrydhog


Jesperrydhog


Jesperrydhog


Jesperrydhog

Nu fick Färgelanda Swedish firebus vara med ute i solen.  :)

Mikael Sol

Härliga byggen! Väldigt inspirerande! Jag är själv sämst på att bygga egna fordon till räddningstjänsten, så jag förlitar mig mycket till Legos egna.

Jesperrydhog

Citat från: Mikael Sol skrivet 09 februari 2020 kl. 16:57
Härliga byggen! Väldigt inspirerande! Jag är själv sämst på att bygga egna fordon till räddningstjänsten, så jag förlitar mig mycket till Legos egna.
Man tackar för det 👍.  Jag försöker med att bygga de skandinavisk och brittiska Blåljusfamiljen Räddningsfordonen, Ambulans och polisbilar.

Jesperrydhog

Nu har man försöker att bygga upp Trollhättan och Värnesborg flygplats Haveri brandbil av Lego.
Här kommer lite bilder på den. Modifiering av vagnen Lego Set .

Jesperrydhog

Nu har jag gjort lite ändringar på min egna haveribil som då ska föreställaTrollhättan och Vänersborg Flygplats brandbil.

Jesperrydhog

Nu har man försök med att bygga upp en egen Lastväxlarecontainer. Som en brandbil. ska liknar Lahoms gamla 255-8140. Som  nu finns i Knäreds brandkår som 255-8240.

Jesperrydhog

Utomhus. Ute i de vår liknande luften och solskenet.

Jesperrydhog


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.