Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Legomustascher i Movember

Startat av Svensture, 23 november 2015 kl. 00:15

Föregående ämne - Nästa ämne

Svensture

Movember är snart över men tänkte det vore roligt att uppmärksamma detta i form av lego. Så nu kanske någon mer vill haka på och lägga upp en en legobild på detta tema?

Odidoma

Fint intiativ och en rolig utmaning att ha mustaschprydda figs i diverse mocs.

andreaseldh

Ja visst ja, mustasch i november för att visa sitt stöd i kampen mot prostatacancer! Man skulle ju även kunna bygga en mustasch i Lego till sig själv. Det har jag inte sett förut men det borde kunna gå, jag har sett både glasögon och tomtemask!

humlan

(Jag är slö och bidrar med ett bygge jag nyss visat upp, men det är fina mushar med i den)

För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Svensture

Så vitt jag vet så finns det bara en typ av "lös" mustasch som följer med sheriffen, annars är det inte helt ovanligt med med varianten som sitter fast direkt på huvudet, då finns det ju många varianter.

scholm

Är som vanligt en usel fotograf, men brukar ha den här som profilbild på Facebook när det vankas Movember...
Livet är som ett Legobygge - färggrant och fullt av möjligheter.

mechamike

Citat från: scholm skrivet 24 november 2015 kl. 11:44
Är som vanligt en usel fotograf, men brukar ha den här som profilbild på Facebook när det vankas Movember...

Ah.. smart.. bra idé för de med klen ansiktsbehåring.. ;D


?

Tektor

Kanske lika bra att ta den här bilden, så fixar man både november och december.


Ozp


Svensture

roligt att se era verk :) betydligt bättre än den musch man själv odlar :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.