Snyggt.
Några tankar:
Inkorgen smalnar av vid trappans början. Det brukar göra att det blir stopp när det kommer många bollar samtidigt. Du kan behöva något som rör sig i inkorgen och hjälper bollarna att lossna och rulla in i trappan.
Inkorgen ser ut att vara lite för smal för att följa standarden.
Har du planer på hur utkastet ska se ut? Lustiga huset avslutas väl med flygande mattan? 
Tack!
Inkorgen är bara tillfällig och kommer bli betydligt större i den färdiga versionen. Beträffande avsmalningen är den nödvändig, bollarna måste ju träffa trappsteget som bara är två knoppar brett. Men jag har haft problem med stockning och det är inte fullständigt löst ännu. Jag har gjort en ränna som är en platta djupare i mitten, vilket var en klar förbättring. Ibland blir det dock fortfarande stopp, men det brukar lösa upp sig själv av dunsarna från inkommande bollar.
Någon flygande matta blir det tyvärr inte, utan jag kommer låta mig inspireras av att den delen av byggnaden ser ut som en timmerkoja. Nu när jag hittat en bild visar den sig vara betydligt mer färgglad än jag mindes. Hur som helst har jag redan gett upp tanken på att göra huset skalenligt så då kan jag lika gärna sväva ut lite mer...