Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Köpte Han Solo idag, och fick en trevlig bonus!

Skafte


CopMike

Citat från: Skafte skrivet 29 oktober 2020 kl. 23:18
Finaste apan!
Exakt - här är min armé ;D!

Magnus den store

US Cavalry fick nya rekryter i veckan.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

ColA


CopMike


Magnus den store

Citat från: ColA skrivet 31 oktober 2020 kl. 16:37
What samlar du också på dom  :P

Japp, vad samlar jag inte på? Sedan tidigare har jag en tropp brittiska rödrockar och en från amerikansk kontinentalarmén. Jag har delar som ska bli något fransk-, respektive danskinspirerat. US Cavalry har jag tänkt använda till något inspirerat av karolinerna. Tyvärr kommer inspirationen från lite olika sekel, men vad gör 100 år hit eller dit?

Mitt mantal är inte lika stort som andras. Av dessa nöjer jag mig med 15 per sida.

Ryssland, Preussen och Österrike står på önskelistan.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

ColA

Citat från: Magnus den store skrivet 31 oktober 2020 kl. 17:02
Citat från: ColA skrivet 31 oktober 2020 kl. 16:37
What samlar du också på dom  :P

Japp, vad samlar jag inte på? Sedan tidigare har jag en tropp brittiska rödrockar och en från amerikansk kontinentalarmén. Jag har delar som ska bli något fransk-, respektive danskinspirerat. US Cavalry har jag tänkt använda till något inspirerat av karolinerna. Tyvärr kommer inspirationen från lite olika sekel, men vad gör 100 år hit eller dit?

Mitt mantal är inte lika stort som andras. Av dessa nöjer jag mig med 15 per sida.

Ryssland, Preussen och Österrike står på önskelistan.

Nice  :)

Jag behöver alltid mer blårockar  8)

humlan

Citat från: Magnus den store skrivet 31 oktober 2020 kl. 14:31
US Cavalry fick nya rekryter i veckan.

Är de där från Western-temat eller collectable minifigs? Jag kommer behöva en laddning soldater i sent 1800, tidigt 1900-tals stuk... Har inte börjat jaga ännu, så alla tips mottages tacksamt   8)
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Magnus den store

Citat från: humlan skrivet 31 oktober 2020 kl. 19:15
Citat från: Magnus den store skrivet 31 oktober 2020 kl. 14:31
US Cavalry fick nya rekryter i veckan.

Är de där från Western-temat eller collectable minifigs? Jag kommer behöva en laddning soldater i sent 1800, tidigt 1900-tals stuk... Har inte börjat jaga ännu, så alla tips mottages tacksamt   8)

De är från The Lone Ranger: , & . Köpta från Martins' store i Portugal.

https://store.bricklink.com/superbelem
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

CopMike

mm och fick med denna som goodie :D:


Godtfred

...av någon anledning har jag båda dom på posten jag också. Vi lär knappast vara ensamma om det.

Skafte

Jag var för långsam. Tvekade lite, "behöver" jag verkligen något SW som finns nu bara för att få nyckelringen? När jag väl bestämt mig ("ja") så hade den försvunnit från korgen.  :'(

Skafte

#6854
Har uppgraderat min sanna AFOL-status med 25%:

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.