Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

janhansson

Fått hem lite "nya" vägar. Två och en .
Alla väg-baseplates jag hade som barn var av den här typen med gröna vägkanter, tyvärr ersattes de ju och försvann en bit in på 80-talet, och jag har aldrig riktigt gillat de mera sentida varianterna.

LelleB

Förhandsbeställde så klart Super Mario! Nu håller vi tummarna att dom tänkt till och det blir nåt bra av det. :D

Skafte

Citat från: LelleB skrivet 07 april 2020 kl. 16:49
Förhandsbeställde så klart Super Mario! Nu håller vi tummarna att dom tänkt till och det blir nåt bra av det. :D

Samma här! It's-a me, Mario!

Eriol

Idag kom äntligen den sista Bricklink-beställningen fram, precis i tid till innesittarpåsken. Känns lite läskigt att det inte ingår någon beskrivning, nu har jag liksom lite press på mig att få till något bra av det här.

janhansson

Fick hem en bricklink-beställning med mera basplattor som blivit väldigt fördröjd (ca 1 månad), och som jag börjat undra lite över om den fastnat någonstans (eftersom internationella transporter ju är lite knepiga just nu).

swestar

#6756
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

David i Lekeberg


Anders67

Gick förbi legobutik, och hade med mig hidden side set för 400kr utan att jag viste hur det gick till! Är detta som kallas för lego blackout?

robinnilsson403

Citat från: Anders67 skrivet 23 april 2020 kl. 17:08
Gick förbi legobutik, och hade med mig hidden side set för 400kr utan att jag viste hur det gick till! Är detta som kallas för lego blackout?

Hold right there!
Finns det en legobutik som är öppen?!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Kwagge

Citat från: robinnilsson403 skrivet 23 april 2020 kl. 18:13
Citat från: Anders67 skrivet 23 april 2020 kl. 17:08
Gick förbi legobutik, och hade med mig hidden side set för 400kr utan att jag viste hur det gick till! Är detta som kallas för lego blackout?

Hold right there!
Finns det en legobutik som är öppen?!

Nog Lekia han syftar på o deras 40% rea på det teamat

swestar

#6761
1 st
1 st
1st
bonus  :D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Record

BL order från Sverige.. Känns bra, det var allt för länge sedan sist, det dämpar Coronaångesten en del  :P
Friskt satsat, hälften vunnet..

andreaseldh

Vad köpte jag för LEGO idag?

Denna bok av Denis Wood, som på sidan 149 har ett intressant citat som jag håller på att bygga i LEGO.

ColA

Kul när man får 2 orders på samma dag  :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.