Forum > Var kan man köpa LEGO

Vad köpte du för LEGO idag?

(1/1428) > >>

sweMezza:
Jag kan inte tro mina ögon, ingen "vad köpte du..."-tråd!? Det bara måste finnas, finns t.ex. på Eurobricks.

Tanken är att man skriver en rad när man har köpt något. Både för att dela med sig av sin last samt kanske t.o.m. tipsa andra. Andra kan kommentera inköpen som de önskar.

Lista över möjliga kommentarer men utan tvång:

* Kommentera gärna varför ni köpte det ni köpte, t.ex.: impulsköp, samlar på nya set, kompletterar samling, Design by Me, BrickLink, m.m.
* Länka i den mån det går.
* Var ni köpte det

sweMezza:
Jag måste givetvis föregå med gott exempel  ;)

Köpte 7948 och 7950 från nya Kingdoms. Har inte alla set ännu och siktar på minst ett av varje. Det här blir faktiskt den första serien som jag aktivt försöker samla en komplett serie utav.

AntonYmer:
15 påsar Minifigures - varför inte 16? Jag hade redan 8 av dem och jag ville ha några dubletter. Jag hade streckkodslistan med mig till butiken. :)
Nu är jag minifig-komplett (serie 1).

Toy Story 3 - litet set med gul lastbil (orkar inte slå upp setnumret) - fick en Toy Story promotional-påse som tack.

Star Wars Wampa Cave - fick en vit Boba Fett promotional-påse som tack.

(Samt en låda Playmobil, men det tänker jag inte berätta här)

Nextuz:

--- Citat från: AntonYmer skrivet 08 juni 2010 kl. 23:40 ---15 påsar Minifigures - varför inte 16? Jag hade redan 8 av dem och jag ville ha några dubletter. Jag hade streckkodslistan med mig till butiken. :)
Nu är jag minifig-komplett (serie 1).

Toy Story 3 - litet set med gul lastbil (orkar inte slå upp setnumret) - fick en Toy Story promotional-påse som tack.

Star Wars Wampa Cave - fick en vit Boba Fett promotional-påse som tack.

(Samt en låda Playmobil, men det tänker jag inte berätta här)

--- Slut citat ---
Vad är de TS promopåsen? =)

Pekblom:
köpte en 4957. kunde inte låta bli. :P
Rätt pris oöppnad och jätte fin låda..

Den hamnade lite utanför budgeten för denna månad. Minst sagt!
Kunde inte låta. 8)
Kan man få vår mot det här?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion