Forum > Allmänt LEGO

Vad gjorde du för ditt LEGO idag?

(1/87) > >>

Cyklisten:
Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi berättar vad vi "gjorde för vårat LEGO idag". T.ex så kanske du har köpt ett nytt sortimentskåp, sorterat upp de där bitarna som legat i vägen så länge..., eller kanske har du byggt dej ett nytt legorum! (Kanske inte så troligt iofs..  ;) )

Detta är en tråd som gjorts för att vissa att vi bryr oss om våra små bitar, då dom är känsliga små individer som behöver pysslas om ibland!  :)

/Cyklisten

Eigenbrötler:
Jag har precis börjat planera upp mitt andra lego rum, då det första blivit fullt :)

kollat på golvlösningar, takfärg osv.

ByggareDan:

--- Citat från: Eigenbrötler skrivet 19 november 2014 kl. 18:36 ---Jag har precis börjat planera upp mitt andra lego rum, då det första blivit fullt :)

--- Slut citat ---

Att det första är fullt är väl kanske ett tecken på att nu är det bra (om man frågar utomstående) men visst om man tycker man har plats/tid/pengar/tillåtelse för ett andra (senare kanske ett tredje? ) rum så varför inte.

/ByggareDan

robban:

--- Citat från: ByggareDan skrivet 19 november 2014 kl. 19:08 ---
--- Citat från: Eigenbrötler skrivet 19 november 2014 kl. 18:36 ---Jag har precis börjat planera upp mitt andra lego rum, då det första blivit fullt :)

--- Slut citat ---

Att det första är fullt är väl kanske ett tecken på att nu är det bra (om man frågar utomstående) men visst om man tycker man har plats/tid/pengar/tillåtelse för ett andra (senare kanske ett tredje? ) rum så varför inte.

/ByggareDan

--- Slut citat ---

Minst 3 rum behöver man.. ett för bitarna, ett att bygga i och ett att magasinera färdiga byggen + oöppnade set.

Kwagge:

--- Citat från: robban skrivet 19 november 2014 kl. 19:11 ---
--- Citat från: ByggareDan skrivet 19 november 2014 kl. 19:08 ---

--- Slut citat ---

/ByggareDan

--- Slut citat ---

Minst 3 rum behöver man.. ett för bitarna, ett att bygga i och ett att magasinera färdiga byggen + oöppnade set.

--- Slut citat ---

Eller så hyr man en lokal 1 mil bort så man bygger mindre  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion