Det är väl ingen från Samfundet som kan lyssna på den här kommunikationsförbindelsen?
Jag hoppas att samfundet har med sig mycket kapital... och riktigt bra whiskey. - Sun
Citat från: o0ger skrivet 02 juni 2014 kl. 16:48Jag hoppas att samfundet har med sig mycket kapital... och riktigt bra whiskey. - SunOm 150-årig whiskey lagrad i fat av äkta molekylärt rekonstruerade ekplankor duger så är Delta, division Livsmedel, din självklara leverantör! (En duktig smugglare kan säkert gå runt de hårda exportrestriktionerna )
(OBS. ben och kropp finns ej att köpa på Bricklink, ta bara vanliga svarta ben och kropp.)Extra dräkt (stulen från en soldat från Samfundet) 71002-4 Evil Mech
Låt mig presentera Argus D'Marco (DV), Kommendörkapten i Hennes Majestäts flotta, befälhavare för Hennes Majestäts Rymdskepp H.M.R. Valkyria. Hjälten från slaget om Riglus III, för vilket han belönades med Valkyrias högsta utmärkelse, Drottningens Välsignelse (DV), samt placeringen som kapten på flottans nyaste och modernaste rymdkryssare.
Läcker interiörbild i din presentation! Använde du också en SW-planet i bakgrunden eller är det något annat? Hursomhelst blev det mycket snyggt