Jag lär dra mitt strå till stacken, har nästan 100 beställningar och det har gått jättebra, har krånglat ett par gånger men det har löst sig jättebra.
Min känsla av BL, är att det är väldigt seriösa personer som håller på och vettiga som man kan tala med. En god dialog med en sund inställning brukar lösa det mesta iallafall.
Nått som jag jag reagerat på när det gäller feedback, så är det väldigt ofta så att säljaren väntar med att ge feedback till man som köpare lämnat, det känns inte riktigt rätt, för vad kan man som köpare göra mer än att betala på sekunden, jag är grymt noga med det, och gör jag IBAN så skickar jag alltid skärmdump till dom, och då brukar de skicka samma dag.
Sen är det väl så att magen skall tala även på BL, känns det inte bra och seriöst, beställ inte, för man ser sånt som är för bra för att vara för sant även här, BL är inget undantag från den regeln.
Sen kan jag bara beklaga att du fått en så sur start, hoppas att vi kan få dig på bättre tankar och att det inte knäckt dig helt.