Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Återkommande rea på LEGO

Startat av pilt77, 05 februari 2010 kl. 07:27

Föregående ämne - Nästa ämne

Roger Brickjet

Dimensions seten räknades inte som set tyvärr.

Myko

Är ni säkra på att de erbjudanden ni skriver om är återkommande? Den här tråden handlar inte om engångserbjudanden.

MVH Swebrick moderator

darthmortar

Citat från: Myko skrivet 11 december 2015 kl. 11:45
Är ni säkra på att de erbjudanden ni skriver om är återkommande? Den här tråden handlar inte om engångserbjudanden.

MVH Swebrick moderator


BR har ju återkommande rea var och varannan månad, så ja =P
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Jimpen

Återigen 30%-ish rea på Lego S@H-

x_inteduplo_x

Citat från: Jimpen skrivet 02 januari 2016 kl. 11:26
Återigen 30%-ish rea på Lego S@H-
jag vet att det är lego shop men varför kallas det S@H och är det rea även i Lego Store?

Anders67

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 02 januari 2016 kl. 16:32
Citat från: Jimpen skrivet 02 januari 2016 kl. 11:26
Återigen 30%-ish rea på Lego S@H-
jag vet att det är lego shop men varför kallas det S@H och är det rea även i Lego Store?
shop at home - Shop @ Home

Skafte

På Lego Store i Berlin sålde de ungefär samma varor till samma rabatt som på s@h. Slet åt mig ett mindre Pirates-set och Creator-gokarten.

Axia

Hej!

Är ny här, men tänkte att istället för att starta en ny tråd så kan jag tipsa om att Ekohallen kör en stående kampanj med 20% rabatt på allt Lego. :)
Enligt vad som stod där så gäller rabatten året runt. Nu har jag bara varit inne på butiken här i Borås så vågar inte svara för hur det ser ut i övriga butiker.

Silence101

Citat från: Axia skrivet 19 februari 2016 kl. 13:05
Hej!

Är ny här, men tänkte att istället för att starta en ny tråd så kan jag tipsa om att Ekohallen kör en stående kampanj med 20% rabatt på allt Lego. :)
Enligt vad som stod där så gäller rabatten året runt. Nu har jag bara varit inne på butiken här i Borås så vågar inte svara för hur det ser ut i övriga butiker.

Eko i Kalmar kör samma erbjudande.  :)
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

darthmortar

Citat från: Silence101 skrivet 19 februari 2016 kl. 14:55
Citat från: Axia skrivet 19 februari 2016 kl. 13:05
Hej!

Är ny här, men tänkte att istället för att starta en ny tråd så kan jag tipsa om att Ekohallen kör en stående kampanj med 20% rabatt på allt Lego. :)
Enligt vad som stod där så gäller rabatten året runt. Nu har jag bara varit inne på butiken här i Borås så vågar inte svara för hur det ser ut i övriga butiker.

Eko i Kalmar kör samma erbjudande.  :)

Känns ju märkligt
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

skitkid

Med 20% på ekohallen är man nästan nere i andra butikerna normalpriser ;D
/skitkid

Axia

Citat från: darthmortar skrivet 19 februari 2016 kl. 18:34
Citat från: Silence101 skrivet 19 februari 2016 kl. 14:55
Citat från: Axia skrivet 19 februari 2016 kl. 13:05
Hej!

Är ny här, men tänkte att istället för att starta en ny tråd så kan jag tipsa om att Ekohallen kör en stående kampanj med 20% rabatt på allt Lego. :)
Enligt vad som stod där så gäller rabatten året runt. Nu har jag bara varit inne på butiken här i Borås så vågar inte svara för hur det ser ut i övriga butiker.

Eko i Kalmar kör samma erbjudande.  :)

Känns ju märkligt

Det kan jag hålla med om. De började erbjudandet i december och sen dess har det varit kvar. Satt skyltar där det stod något i stil med "25% på ordinarie priser. Varje vecka, varje månad, året runt"

Citat från: skitkid skrivet 19 februari 2016 kl. 21:45
Med 20% på ekohallen är man nästan nere i andra butikerna normalpriser ;D

Haha jaså? Häromkring är EKO billigt i jämförelse med övriga butikers ordinarie priser.  :)

Silence101

Exempel på Eko.
Jag köpte de 2 seten som behövs för byggtävlingen för sammanlagt 238 kr. 15 kr mer än vad Åhlens tar vid 25% rea
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

skitkid

 
Citat från: Silence101 skrivet 19 februari 2016 kl. 22:31
Exempel på Eko.
Jag köpte de 2 seten som behövs för byggtävlingen för sammanlagt 238 kr. 15 kr mer än vad Åhlens tar vid 25% rea

Där ser man.
Eko i Malmö har aldrig imponerat med sina priser. Inte heller Fjälkinge har jag kunnat fynda nånting.
/skitkid

darthmortar

Surprise, surprise, BR kör åter 25% på allt (utom sedvanliga spelkonsoler etc). Iaf i Jönköping. 
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.