Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO på auktionssajter (Tradera, Blocket, Ebay m.fl.)

Startat av de Gothia, 08 januari 2010 kl. 10:34

Föregående ämne - Nästa ämne

Tobbe Arnesson

Fick precis svar från Payair-supporten:

Hejsan Tobbe!

Detta är ett känt problem på ett par telefonmodeller, vi har en fix för detta som kommer komma ut som en uppdatering under dagen..
Så avvakta gärna till uppdateringen som kommer senare idag och prova igen..

Vänliga hälsningar

Support
Simon
Blogg: Robotkampen

Kwagge




Tobbe Arnesson

Nu är Payair uppdaterat till version 6.7 så nu har jag betalat mina tre.
Blogg: Robotkampen

42Hz

//Harri

Anna

När jag skulle betala med payair fanns bara att hämta upp dom alternativ, jag har mailat webhallen 2 ggr om hemleverans, ändå fick jag nyss ett mail om att försändelsen kan hämtas i Fruängen, suck. Lyckades ni få frakt?
/Anna

Tobbe Arnesson

Ja.

1) Skanna in alla koder (eller bara koden om man valt bara en).

2) Gå vidare till kassan, välj fraktalternativ (där det från början bara står avhämtning 0,-), dra för att betala.

På det viset fick jag bara en frakt á 49,- istället för tre frakter som jag trodde det skulle bli. Faktiskt smartare än jag trott.

Webb-ballen kommer jag bara handla från i undantagsfall, de svarar inte på mail.  >:(
Blogg: Robotkampen

Barbaroux

Citat från: Kwagge skrivet 17 december 2011 kl. 10:02
Citat från: Barbaroux skrivet 17 december 2011 kl. 09:09
Citat från: Kwagge skrivet 16 december 2011 kl. 23:14

och här är en j.... set:

http://www.blocket.se/eslov/Lego_till_hogstbjudande_ca_90_set_37720328.htm?ca=23_11&w=1

Sitter och fikar längs E4an påväg till Skåne. :D

Eslöv nästa då ;)

Gå då på leksaks museet där med då!

Skulle gärna gå dit men det är stängt i morgon när jag passerar Eslöv. Planerar att åka förbi till sommaren. Funderar på att bjuda med min bror. Jag är galen i Lego och brorsan är galen i Märklin.

Kwagge

Citat från: Barbaroux skrivet 17 december 2011 kl. 18:37
Citat från: Kwagge skrivet 17 december 2011 kl. 10:02
Citat från: Barbaroux skrivet 17 december 2011 kl. 09:09
Citat från: Kwagge skrivet 16 december 2011 kl. 23:14

och här är en j.... set:

http://www.blocket.se/eslov/Lego_till_hogstbjudande_ca_90_set_37720328.htm?ca=23_11&w=1

Sitter och fikar längs E4an påväg till Skåne. :D

Eslöv nästa då ;)

Gå då på leksaks museet där med då!

Skulle gärna gå dit men det är stängt i morgon när jag passerar Eslöv. Planerar att åka förbi till sommaren. Funderar på att bjuda med min bror. Jag är galen i Lego och brorsan är galen i Märklin.

KAN JU INTE BLI BÄTTRE!!!

Record

Lyckades till sist efter 100:de försöket( blev tvungen att ta sambons mobil och installera payair, nya versionen på) att köpa 2 st från webhallen, till ett riktigt bra pris.
Få se nu om dom dyker upp till veckan.
Friskt satsat, hälften vunnet..

mechamike

#596
Jag lyckas inte få till betalningen med Payair.. efter nya uppdateringen dyker appen helt och hållet en bit in i registrerings procesessen.
Webhallen vägrar erkänna att det funnits 2 annonser uppe (har någon en skärmdump kvar?) 
)

Det löste sig!!  :D  Jag får betala mot faktura deras IT-chef hade inte talat om hur det låg till innan. Men nu fick min kontakt på Webhallen hela bilden klar för sig. Skönt att slippa omvärdera en firma som alltid funkat 100 innan för mig.


?

Tobbe Arnesson

Jag har också till sist fått mailsvar från web-bhallen, de kom igår och idag. Jag betalade för mig i lördags men det hade de inte koll på...  ::)
Blogg: Robotkampen

NielsG

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 19 december 2011 kl. 11:53
Jag har också till sist fått mailsvar från web-bhallen, de kom igår och idag. Jag betalade för mig i lördags men det hade de inte koll på...  ::)

Bestilte via Tradera torsdag, men kunne ikke komme på Payair, da deres server var nede.... Den kom op fredag, hvor jeg betalte. Fik en mail fra webhallen lørdag, hvor de skrev, at de ikke kunne levere pt (og lagerstatus i alle butikker var 0). Jeg kunne så skrive til dem idag, om jeg ville have den inden jul - og vupti - så havde de 50 i Fruängen. Fik en mail efter lunch idag, at jeg nu kunne hente i Solna. Så det gik helt okay for min del

tellblom

Det blev fel i min payair session så jag fick inte med frakten. Mailade dem och frågade hur jag kunde betala de 49kr som frakten kostade. Fick svar dagen efter att de skickade den gratis. Läppen låg i lådan. Fungerade klockrent tycker jag
/Martin

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.