Författare Ämne: LEGO på auktionssajter (Tradera, Blocket, Ebay m.fl.)  (läst 331958 gånger)

Utloggad gusfre86

• Betalande medlem 2020
  • *
  • Antal inlägg: 30
    • Min Bricklink-affär
SV: LEGO på auktionssajter (Tradera, Blocket, Ebay m.fl.)
« Svar #1530 skrivet: 31 juli 2019 kl. 07:27 »
Såg denna på Tradera. Vilket fynd  ::)
Som tur verkar ingen falla för den.
Återigen fast i lego-träsket.
Lider dock av utrymmesbrist :-/

Utloggad x_inteduplo_x

• Antal inlägg: 111

Utloggad BrickMe

• Betalande medlem 2021
  • *
  • Antal inlägg: 379
« Svar #1532 skrivet: 22 april 2020 kl. 21:52 »
Kanske lite svårt att hitta från en och samma köpare. Men ett snittpris på c:a 3,500:-/skuta var lite saftigt ???
Alla kan inte, somliga vill inte.
Så är det bara...

Utloggad x_inteduplo_x

• Antal inlägg: 111
« Svar #1533 skrivet: 29 april 2020 kl. 17:41 »
Kanske lite svårt att hitta från en och samma köpare. Men ett snittpris på c:a 3,500:-/skuta var lite saftigt ???
står att högsta budet nu ligger på 37000

Inloggad danielbrrssn

• Betalande medlem 2021
  • *
  • Antal inlägg: 118
« Svar #1534 skrivet: 23 februari 2021 kl. 14:18 »
En liten påminnelse.
Höll på att bli lurad av en försäljare på blocket som sa att hon bodde i Skara. Hon skulle sälja en stor samling men hade väldigt svårt att bestämma en tid när vi kunde möts upp. Till slut bad hon om handpenning till hennes systers swishnummer. Ville så gärna ha legot att jag blev lite blind. Men innan jag kunde skicka pengar bad jag henne att skriva en lapp med sitt namn och dagens datum för att lägga bredvid legot. Det blev inte så men en lapp med ett felstavat namn istället. Jag betalade inga pengar...

Så kontentan är väl att om det är för bra för att vara sant är det också det det är.

Utloggad Record

• Betalande medlem 2021
  • *
  • Antal inlägg: 3 918
« Svar #1535 skrivet: 23 februari 2021 kl. 21:06 »
En liten påminnelse.
Höll på att bli lurad av en försäljare på blocket som sa att hon bodde i Skara. Hon skulle sälja en stor samling men hade väldigt svårt att bestämma en tid när vi kunde möts upp. Till slut bad hon om handpenning till hennes systers swishnummer. Ville så gärna ha legot att jag blev lite blind. Men innan jag kunde skicka pengar bad jag henne att skriva en lapp med sitt namn och dagens datum för att lägga bredvid legot. Det blev inte så men en lapp med ett felstavat namn istället. Jag betalade inga pengar...

Så kontentan är väl att om det är för bra för att vara sant är det också det det är.

Skönt att du lyckades lägga band på dig :).

Har haft ute 3 köpes annonser på blocket, lika många gånger har de försökt blåsa mig, dessutom har det hänt som för dig vid några tillfällen, så jag kan skriva under på devisen, är det för bra..... Så skit i det.. :)
Friskt satsat, hälften vunnet..