Citat från: Record skrivet 10 oktober 2020 kl. 19:11Citat från: byStfn skrivet 10 oktober 2020 kl. 18:18Citat från: ColA skrivet 09 oktober 2020 kl. 20:37Var i Skärholmen en sväng idag. Väggen är så dålig och så fantasilös.Från ett Stockholmsperspektiv ska väl sägas. Samt för någon som är där minst en gång i veckan Hur tänker du då, Att man inte ser skogen, för alla träd som är i vägen? Ur ett "lantisperspektiv" känner jag nog som ColA, det jag har bevittnat av väggen på de senaste bilderna, har varit nästan på gränsen till dystopiskt Det var ett (misslyckat) försök att vara lite ödmjuk gentemot de som inte har lyxen att kunna köpa bitar i bulk. Visst, det är inga makalösa bitar men vi ska vara glada så länge det finns svarta och vita bricks t.ex. I alla fall är jag det som inte har så mycket neutrala basfärger
Citat från: byStfn skrivet 10 oktober 2020 kl. 18:18Citat från: ColA skrivet 09 oktober 2020 kl. 20:37Var i Skärholmen en sväng idag. Väggen är så dålig och så fantasilös.Från ett Stockholmsperspektiv ska väl sägas. Samt för någon som är där minst en gång i veckan Hur tänker du då, Att man inte ser skogen, för alla träd som är i vägen? Ur ett "lantisperspektiv" känner jag nog som ColA, det jag har bevittnat av väggen på de senaste bilderna, har varit nästan på gränsen till dystopiskt
Citat från: ColA skrivet 09 oktober 2020 kl. 20:37Var i Skärholmen en sväng idag. Väggen är så dålig och så fantasilös.Från ett Stockholmsperspektiv ska väl sägas. Samt för någon som är där minst en gång i veckan
Var i Skärholmen en sväng idag. Väggen är så dålig och så fantasilös.
Är det någon som vet hur utbudet ser ut nu?
Jag kan rekommendera Facebookgruppen ”Pick and Build wall in Lego Stores Sweden”. Där brukar det åtminstone varannan vecka dyka upp en bild från vardera plockväggs aktuella bitar.
Citat från: Skafte skrivet 03 mars 2021 kl. 22:43Jag kan rekommendera Facebookgruppen ”Pick and Build wall in Lego Stores Sweden”. Där brukar det åtminstone varannan vecka dyka upp en bild från vardera plockväggs aktuella bitar.Och vi som ännu inte sålt vår själ, får vi inget veta? Vart tog solidariteten i Swebrick vägen
Citat från: Record skrivet 04 mars 2021 kl. 16:21Citat från: Skafte skrivet 03 mars 2021 kl. 22:43Jag kan rekommendera Facebookgruppen ”Pick and Build wall in Lego Stores Sweden”. Där brukar det åtminstone varannan vecka dyka upp en bild från vardera plockväggs aktuella bitar.Och vi som ännu inte sålt vår själ, får vi inget veta? Vart tog solidariteten i Swebrick vägen Jag förstår dig, men det är ju inte swebrick som håller den gruppen vid liv. Om jag hinner och kommer ihåg (haha!) så kan jag posta de senaste bilderna här efter jobbet.
Citat från: robinnilsson403 skrivet 04 mars 2021 kl. 17:12Citat från: Record skrivet 04 mars 2021 kl. 16:21Citat från: Skafte skrivet 03 mars 2021 kl. 22:43Jag kan rekommendera Facebookgruppen ”Pick and Build wall in Lego Stores Sweden”. Där brukar det åtminstone varannan vecka dyka upp en bild från vardera plockväggs aktuella bitar.Och vi som ännu inte sålt vår själ, får vi inget veta? Vart tog solidariteten i Swebrick vägen Jag förstår dig, men det är ju inte swebrick som håller den gruppen vid liv. Om jag hinner och kommer ihåg (haha!) så kan jag posta de senaste bilderna här efter jobbet.Du är en god människa
Mall of Scandinavia, 2 mars: