Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hjälp mig identifiera min bit (Samlingstråd)

Startat av tellblom, 01 januari 2010 kl. 19:12

Föregående ämne - Nästa ämne

pareriksson


o0ger

Citat från: pareriksson skrivet 10 april 2015 kl. 11:46
Citat från: o0ger skrivet 10 april 2015 kl. 10:45
Citat från: pareriksson skrivet 10 april 2015 kl. 10:19
Vad kan detta vara? Brick 2 x 4 gav inget på Bricklink...

4692

Tack! Imponerande hur snabbt man får svar! :)

Jag kan allt om LEGO och sitter och trycker på F5 på oläst-sidan hela dagarna ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Marcus_H

Ibland kan man nästan leta ihjäl sig efter en speciell bit på BL när man inte vet vilken kategori den hör till...

http://www.tradera.com/item/340800/229966193/lego-svart-special-legobit-bitar

Inte slope, inte brick modified, inte allt möjligt jag letat i...

Någon expert som hittar?

/Marcus

Magnusengstrom



Nybohov Creation Ltd.

Vad kan det vara för bitar i den svarta stolen?

JOHN Collection III: Rejects
by Johŋ, on Flickr
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

EpsilonEta

#741
Jag skulle säga ett Slizer visir x209 och ett technic figut visir 2716 fastklämt på en 2x2 dish.
Min karaktär i Bortom Sol är: <a href="http://www.swebrick.se/wiki/index.php?title=Louise_Tellarian_%28Bortom_Sol%29">Liiz </a>

Silence101

It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

o0ger

Citat från: EpsilonEta skrivet 16 maj 2015 kl. 14:50
Jag skulle säga ett Slizer visir x209 och ett technic figut visir 2716 fastklämt på en 2x2 dish.
Nailed it! Det är exakt de bitarna.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Nybohov Creation Ltd.

#744
Citat från: EpsilonEta skrivet 16 maj 2015 kl. 14:50
Jag skulle säga ett Slizer visir x209 och ett technic figut visir 2716 fastklämt på en 2x2 dish.

Tackar! Det ser ut att vara rätt bitar. Fast nog är disken större än 2 x 2?
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Magnus den store

Tycker det ser ut som en 43898 Dish 3 x 3 Inverted (Radar).
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Jag tror det är en svart 2x2 round tile
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Magnus den store

Svarade bara Nybohovsbyggarna utan att ha läst tråden. Jo, den svarta ser ut som 2x2 round tile.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Nybohov Creation Ltd.

Nu ser även jag den svara runda biten, och det lär vara en 2 x 2 och den bruna en 3 x 3. Frid och fröjd, Tack för era uppmärksamma ögon!
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.