Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du idag - officiella set

Startat av Skafte, 21 maj 2012 kl. 21:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Bokeslundsparken

Nu har jag fått ihop ett annat vällagrat blocketfynd till min sons stora förtjusning! Även jag gillar den!

tillevinken

hittade för halva priset häromdagen. var ett trevligt bygge, dock gick det lite för fort att bygga :P
Ingenting är omöjligt, bara lite svårare att utföra!

andreasmensa

Har idag börjat bygget av The Ninjago City Gardens - Legacy series :-)

BeardedNerd

Häromdagen byggde jag Spring Lantern Festival , fantastiskt mysigt bygge med massor av sköna detaljer. Jag kan tänka mig att det snabbt kommer att bli svårt att hitta. Det passar också perfekt in i en modulstad.

Colligo

75810 The upside down. Smygstartade igår med Hoppers bil och kör vidare, laddad med kaffe, med resterande idag. Riktigt fint!

Jesperrydhog

#2105
Hej här har vi då  Lego city nya  väg plattorna Lego city set . Lego city set som man kan få om man köper Lego city set över 140-200 kr.

Nyllet

Byggde precis ihop . Ett Tradera-köp som jag gjorde tidigare i höstas. En fint gammalt bygge, tycker jag. Härliga instruktioner också ... man måste verkligen kolla noggrant varje steg så att man inte missar någon liten bit. (Vilket man ändå gör) :)

andreasmensa

Byggt Spring Lantern Festival som är precis som Beardednerd säger, en helt fantastisk park och redan anpassad som stadsmodul. Står sig fint som länk mellan Ninjago-staden och övriga modulhus. Barnen gillar att trycka på tjurens rumpa  ;D [size=78%] [/size]

matgri

Traktorn. .
Måste vara nästan 40 år sedan jag byggde den första gången.
Tyvärr saknade jag två stycken röd-gråa skivspelare (3680).
Så ja fick ta vad jag hade. Måste kommit bort någon gång under alla år.

andreasmensa

Fick ett andra set Vintage Car när jag handlade istället för skridskobanan. Gillar verkligen detta set, även om surfbrädemönstret kunde suttit fast bättre. Så det blir ett nöja att bygga en gång till. Kommer att bygga om denna till en annan modell som jag blev påmind om när jag byggde första settet. Bilder på den kommer i annan kategori.

Stigge72

"Köp en tulpan, annars får du en snygging", sjöng Lars Ekborg. Min fru tyckte att tre var för lite, så idag har jag byggt nio stycken...

JonKlarstrom

Bögg precis klart bonzai .

Mest för att det fanns med en massa rosa grodor som jag ville åt. Men de är ej använda, den är grönskrudad nu.
Är inte ett dugg fyndig idag.

BeardedNerd

Jag byggde Medieval Blacksmith. Snacka om mästerverk! Fullspäckat med detaljer och bara så extremt mysigt hela vägen. De två fenomenala Black Falcon-figurerna på slutet är pricken över i.

BrickMe

The Mandalorian gick som serie och det var svårt att inte tycka om lille Grogu ;D

andreasmensa

Fick från en samlare ett set jag länge längtat efter att få bygga (och utforska i lek med mina barn) den rullande basen - ADU-HQ . Tillsammans med komplett samling av alla Alien Conquest. I skick som nytt, allt utom kartonger/polybags. Mitt AC-imperium är nu enormt! Tack galna kattdamen för den jättefina födelsedagspresenten!  ;D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.