Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du idag - officiella set

Startat av Skafte, 21 maj 2012 kl. 21:52

Föregående ämne - Nästa ämne

ingels

#1935
som verkligen förenade nytta med nöje :)

Dessutom är höjden på bygget förträffligt lagom högt då allt (med pennor i) får plats under monitorn på skrivbordet

Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

BrickMe

Fick i uppdrag av inrikesministern (gumman) att shoppa en sak på Rusta och av en ren händelse så såg jag en hylla där full med Lego. Det var för svårt för att låta bli att få med sig Quake Mech till kassan.
Kul bygge för 799:- (minns inte riktigt vad de såldes för förra året).

AndersI


janhansson

Byggt och med min dotter.

CopMike

för att komma i SW-julstämning!

andreaseldh

Citat från: CopMike skrivet 21 december 2019 kl. 18:42
för att komma i SW-julstämning!

Önskemål på forumprogramvaran: Ikon föreställande Nanne Grönvall från Melodifestivalen 1998.

Leonard

Blev klar nu på morgonkvisten med 76139 Batmobile.  fantastiskt bygge många häftiga lösningar på att få ihop rätt vinklar.  rekomenderar detta settet :)
LEGO Is Life.

Jesperrydhog

Nu har har man försöker med att köpa Lego City brandkårs set . Med kvinnliga brandchef Freya. Var försiktig med ljus nu på juletiden som är här.  :)

andreaseldh

Citat från: Jesperrydhog skrivet 23 december 2019 kl. 15:56
Nu har har man försöker med att köpa Lego City brandkårs set . Med kvinnliga brandchef Freya. Var försiktig med ljus nu på juletiden som är här.  :)

Hur bra flyger helikoptern?

Jesperrydhog

#1944
Citat från: andreaseldh skrivet 23 december 2019 kl. 19:49
Citat från: Jesperrydhog skrivet 23 december 2019 kl. 15:56
Nu har har man försöker med att köpa Lego City brandkårs set . Med kvinnliga brandchef Freya. Var försiktig med ljus nu på juletiden som är här.  :)

Hur bra flyger helikoptern?
inte så värst bra och inte mycke häller. Man ska nog vara ute för att den ska bli bra för flyga den.


Jesperrydhog

Hej här fick jag med mig från kalle anka jul tidning. Emot eller Emmet med hjärtat .

Jesperrydhog

#1946
Den hära luft Polis jakten Lego City set . Fick jag av mina syskon barn på julafton. +Har vi lite Minifigure set från Lego City Minifigur 19.

o0ger

Jag tittade på när min son byggde LEGO Architecture San Francisco Skyline idag. Det var ett kul bygge med många snygga tekniker. Väldigt imponerad av den SNOTtade backen mitt i staden som passar helt perfekt in mellan husen.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Skafte

1968 Ford Mustang Fastback, ett av mina 30%-inköp på Legobutiken i Skäris idag, krossade jag ihop i hytten ombord på Gotlandsfärjan på väg hem från julfirande. Mörkgrön och fin, men jag lät bli klistermärkena.

CopMike

Citat från: Skafte skrivet 26 december 2019 kl. 23:10
1968 Ford Mustang Fastback, ett av mina 30%-inköp på Legobutiken i Skäris idag, krossade jag ihop i hytten ombord på Gotlandsfärjan på väg hem från julfirande. Mörkgrön och fin, men jag lät bli klistermärkena.
Skafte a.k.a The Brick Crusher ;D!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.