Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Swebricks egen flickr grupp

Startat av sweMezza, 19 september 2011 kl. 19:09

Föregående ämne - Nästa ämne

Tunguska

Kanske skulle försöka mig på att gå med i gruppen och addera något alster om mina byggen/bilder håller måttet.
Mina LEGO-byggen på flickr.

Magnus den store

Citat från: Tunguska skrivet 20 april 2015 kl. 22:41
Kanske skulle försöka mig på att gå med i gruppen och addera något alster om mina byggen/bilder håller måttet.
Om de håller måttet behöver du inte oroa dig för. De håller en hög nivå.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Tunguska

Citat från: Magnus den store skrivet 20 april 2015 kl. 22:56
Citat från: Tunguska skrivet 20 april 2015 kl. 22:41
Kanske skulle försöka mig på att gå med i gruppen och addera något alster om mina byggen/bilder håller måttet.
Om de håller måttet behöver du inte oroa dig för. De håller en hög nivå.

Tack, tack. Får kika på det vid tillfälle och se om jag listar ut hur det fungerar. :)
Mina LEGO-byggen på flickr.

Tunguska

Nu är det gjort!

Gruppmedlem #100 ;D
Mina LEGO-byggen på flickr.


Silence101

It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?



o0ger

Citat från: o0ger skrivet 29 januari 2015 kl. 18:51
http://www.elmofoto.com/Hacks/FlickrHackr

Flickr har nu upptäckt detta hack och slänger upp en splash hela tiden där det står att jag har en osupporterad browser :(
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Nybohov Creation Ltd.

Har lagt upp ett par bilder ur mina Flickr-album.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

o0ger

Är det nån som vet om man kan få bilder att inte visas på ens Flickr feed fast fortfarande vara publika? Tex om man lägger dem i en grupp?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Larry Lars

Förstår inte riktigt vad du vill göra. Grupptillhörande bilder ser ut att försvinna för åtminståne oinloggade om jag sätter dem till "private" för att få dem dolda i min publika feed.
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

o0ger

Jag skulle vilja att bilderna inte syns i min publika feed, men att de ändå är tillgängliga om man öppnar själva gruppen. Fast jag vet inte om det är möjligt. Jag inbillar mig att jag har sett andra göra så.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Larry Lars

Citat från: o0ger skrivet 15 juni 2015 kl. 06:42
Jag skulle vilja att bilderna inte syns i min publika feed, men att de ändå är tillgängliga om man öppnar själva gruppen. Fast jag vet inte om det är möjligt. Jag inbillar mig att jag har sett andra göra så.

Inte riktigt samma sak men du kan lägga upp bilder som privata för att långt senare göra dem publika och knutna till grupper. Då ligger de längre bak i din feed å syns inte överst på förstasidan. Kan vara sådant du sett.
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

Magnus den store

Du kan gör inställningar på bilden under rubriken "Viewing this photo". Där kan du välja mellan public, private, friends & family. De senare två har jag inte provat. Ställer du in privat går det att dela med sig av bilden på forumet men andra kan inte besöka bilden direkt på Flickr eller se den i ens photostream. Nedanstående bild är privat.


Random byteshandel by Magnus, on Flickr
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.