Citat från: Ozp skrivet 01 november 2018 kl. 20:12Kan man ens se vad man själv har gillat?Klickordning:InstagramProfil"tre streck i övre högra hörnet"Inställningarinlägg som du gillarEnkelt och lätthittat
Kan man ens se vad man själv har gillat?
Tror att Flickr redan tappar gentemot Instagram. Jag gillar inte Instagram. Det är så små bilder.
Vad är fördelen med ett pro konto (förutom att skippa den nya begränsning)?
Citat från: Magnus den store skrivet 01 november 2018 kl. 19:57Tror att Flickr redan tappar gentemot Instagram. Jag gillar inte Instagram. Det är så små bilder. Ja jag tycker också det verkar som att Flickr tappat dessvärre. Instagram har jag övergått lite mer till, men gillar det inte heller så mycket. Det känns rätt så anpassat för att ta foton direkt med mobilen och bara ladda upp. Jo bilderna måste ju vara kvadratiska, om man inte använder en annan app för att föra över dem. Det funkar enkelt med Flickr att först lägga upp den där och sedan föra över den till Instagram.
Stämmer det att de dessutom dubblat avgiften?
Jag har varit PRO i 4 år (2014-2017) och det har kostat 24,95 hela tiden.
Citat från: swestar skrivet 19 november 2018 kl. 16:12Jag har varit PRO i 4 år (2014-2017) och det har kostat 24,95 hela tiden.ok, orättvist Hur lyckades du med det?