Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Nöjesfält mini

Startat av Memmla, 05 september 2021 kl. 21:48

Föregående ämne - Nästa ämne

Memmla

Inspirerat av senaste Lego Masters, fast byggt på på typ 1,5 h under kvällens Zoom-träff. ;D

Eriol


Memmla

Aa, slängde iväg den dit också. Har ingen lust att lägga ner någon större tid till byggen utöver mina egna projekt just nu så har väl inga förhoppningar om vinst men tycker att det är kul att bygga efter något tema nu när man följer tävlingen i TV  :D

Kan bli fler småbyggen om lusten håller i sig  ;D

Emma


Skafte

Den där Lekia-tävlingen, det står att man får 25% på utvalda set, det framgår inte särskilt tydligt vilka de valt ut. Troligen de som är på den här sidan: https://www.lekia.se/masterbuilder, mest Classic-set med basbitar...

Memmla

Citat från: Skafte skrivet 06 september 2021 kl. 12:17
Den där Lekia-tävlingen, det står att man får 25% på utvalda set, det framgår inte särskilt tydligt vilka de valt ut. Troligen de som är på den här sidan: https://www.lekia.se/masterbuilder, mest Classic-set med basbitar...

Fick ett sms med en länk. Inget roligt i min mening. Läste lite slött först och trodde det var 25% på valfritt, men riktigt så bra var det inte  ::)

Eriol

Citat från: Memmla skrivet 06 september 2021 kl. 06:47
Aa, slängde iväg den dit också. Har ingen lust att lägga ner någon större tid till byggen utöver mina egna projekt just nu så har väl inga förhoppningar om vinst men tycker att det är kul att bygga efter något tema nu när man följer tävlingen i TV  :D

Kan bli fler småbyggen om lusten håller i sig  ;D

Nästa program verkar LM-temat vara svenska TV-program och om det blir samma i Lekiatävlingen så skulle jag nog kunna hitta lite inspiration att knåpa ihop något. Men ambitionsnivån kommer nog bara ligga på att det ska gå att känna igen programmet i så fall...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.