Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] The Reach - höstbygge Summer Joust 2021

Startat av magnuzobricks, 07 augusti 2021 kl. 23:14

Föregående ämne - Nästa ämne

magnuzobricks

Hej!

Detta är mitt bidrag till årets kollaborativa kategori i Summer Joust på Flickr. Temat var "Genom alla säsonger", att bygga 4 st olika byggen som anspelar på respektive årstid. Se full story på Flickr-länken.

I stora drag handlar våra byggen om en by och dess människor som flyttat upp på en klippvägg för att komma undan rövare på marken.


The Reach ("The Edge" - AUTUMN)
by Magnus W, on Flickr

Anders67

Antar att det handlar om GoH!
Snyggt och ovanligt med klippbyggnationer, mycket inspirerande!

magnuzobricks

Citat från: Anders67 skrivet 07 augusti 2021 kl. 23:31
Antar att det handlar om GoH!
Snyggt och ovanligt med klippbyggnationer, mycket inspirerande!

Nej faktiskt inte, är inte med i GoH utan detta är en fristående berättelse bara för denna tävling.

Tack, vad kul!

Zilmrud

Jag bara älskar det här bygget. Så snyggt! Så kul att se hur dina bygge har utvecklats sedan ditt witcher bygge. Och köra en collab med andra rikigt grymma byggare. Detta är världsklass Magnus! Så fett!
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

magnuzobricks

Citat från: Zilmrud skrivet 13 augusti 2021 kl. 21:47
Jag bara älskar det här bygget. Så snyggt! Så kul att se hur dina bygge har utvecklats sedan ditt witcher bygge. Och köra en collab med andra rikigt grymma byggare. Detta är världsklass Magnus! Så fett!

Åh vad kul att höra Peter! Ja det har hunnit hända en del sen dess och jag har lärt mig otroligt mycket av alla proffsbyggare :D Mm det var en upplevelse att höra Teds idéer och se hans skapande. Ooh, tackar!!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.