Forum > Allmänt LEGO

LEGO Klossar utställning i Täby

(1/3) > >>

Peter S:
Kan det vara så att LW 2021 ersätts av detta event?
Vad kommer att visas isåfall?
Jag ser två alternativ. Antingen har Line gått vidare med samtliga inrapporterade projekt som skulle byggs till LW 2020 (vilket skulle kunna förklara den totala tystnaden här inne).
Eller så är det europas största legoutällning som turnerat sedan åtminsyone 2016... Och det sulle också kunna förklara tystnaden om TLG står för allt.
https://portugalinews.eu/largest-european-exhibition-with-lego-pieces-is-now-in-lisbon/
Hir stora ytor finns det ledigt i Täby?

Kwagge:

--- Citat från: Peter S skrivet 17 april 2021 kl. 19:48 ---Kan det vara så att LW 2021 ersätts av detta event?
Vad kommer att visas isåfall?
Jag ser två alternativ. Antingen har Line gått vidare med samtliga inrapporterade projekt som skulle byggs till LW 2020 (vilket skulle kunna förklara den totala tystnaden här inne).
Eller så är det europas största legoutällning som turnerat sedan åtminsyone 2016... Och det sulle också kunna förklara tystnaden om TLG står för allt.
https://portugalinews.eu/largest-european-exhibition-with-lego-pieces-is-now-in-lisbon/
Hir stora ytor finns det ledigt i Täby?

--- Slut citat ---

Klart det är tyst i denna tråd då vi inte har fått någon info ännu. Projekten som Line ”beställde” är igång.

Men jag tror att det är den som du hänvisar till. Texten bakom en av bilderna är samma typ o sätt som på bilden från Täby. Hade TLG varit inblandade i detta så är jag till 99,9% säker att minst vår ambassadör/ordförande hade blivit informerad.

Denna tråd är utbruten från en annan tråd, det är den andra tråden som refereras till här ovan / Admin

Anders67:
Jag har inte hört något om detta och hade det varit LEGO inblandat så hede de säkert valt att använda sin logotyp och övrigt text mot gul botten som de gör på alla sina events!

Record:
Undrar hur man tänker, är sådant här bokat årsvis i förväg?
Hur fruktansvärt trött man nu än är på läget, så har jag svårt att tro med denna takt att det är möjligt att få bäring på ett sådant här event, eller ställer man hoppet till att man kan få in en hög med självmordsbenägna som trots allt skiter i vilket, 70+ lär ju knappast va målgruppen (de enda vaccinerade) då typ.

Nu står det förvisso inte vilket år det gäller..men är datumet satt innom det närmaste året bakåt så verkar det ju än mer verklighetsfrånvänt.

Jag kan förstå om det är tyst från legos sida, tror knappast dom vill dra till sig dålig publicitet genom att promota event alls pga läget.

andli:
Jag delade trådarna då detta är en helt separat event...

/Admin

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion