Hej igen!
Sakta men säkert åker Fredriks legobyggen ner i zip-påsar, prydligt märkta med bild och nummer. Jag har skrivit ut alla era lappar och delat ut dem på respektive set , och sedan är det bara att jämföra varje bild med setet och kolla att det är komplett innan det åker ner i sin påse. Tidsödande, vissa gubbar har fel hår, så då får man ge sig ner i hårlådan och leta efter det rätta håret, och efter mycket letande även i de andra lådorna kanske man hittar rätt om man har tur. Sen är det något set som ska ha en grå spade men har en brun, och har man inga gråa spadar får man leva med att spaden är brun. Då skriver jag det på baksidan av bilden så man kan komplettera om man vill.
Inspirationen stiger sakta, och jag funderar på om jag ändå inte ska försöka mig på de andra, ofärdiga byggena i lådorna. Det finns ju en och annan pryl som är påbörjad, kanske ska jag försöka mig på att avsluta dem. Det känns inte så jobbigt nu heller, det känns mer som mitt projekt att stoppa grejjorna i påsar än hans. Eller vårt, nu är det liksom ni och jag, vårt projekt

Vilken fantastisk grupp detta är, tack igen för all hjälp!