Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] The Mansion Hotel

Startat av maltMAN, 09 mars 2021 kl. 11:05

Föregående ämne - Nästa ämne

maltMAN

Första MOC som jag lägger ut på Swebrick.
Ett litet mikrobyggt projekt  :)

o0ger

Stiligt! Kul med lite fler mikrobyggare på Swebrick!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

BrickMe

Snyggt klossat :).

Record

Riktigt snyggt!! Gillar balkongerna på de bakersta höghusen, det var en fin detalj!
Friskt satsat, hälften vunnet..

o0ger

Som du märker så funkar det inte så bra att titta på stora bifogade bilder på forumet. Det är nu du behöver ta nästa steg i din LEGO-hobby: skaffa ett Flickr-konto (så att du kan bädda in bilder från Flickr i dina forumtrådar).
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

maltMAN

#5
Citat från: o0ger skrivet 09 mars 2021 kl. 16:07
Som du märker så funkar det inte så bra att titta på stora bifogade bilder på forumet. Det är nu du behöver ta nästa steg i din LEGO-hobby: skaffa ett Flickr-konto (så att du kan bädda in bilder från Flickr i dina forumtrådar).

Jo jag märkte det. Missade att trycka i rutan för anpassning av antal pixlar  ;)
Så blev lite onödigt stora bilder.
Får kika på Flickr så småningom. Tack för tips

Anders67

Mycket fin start här! Jag gillar micro byggen, det brukar vara svårare ju mindre skala man bygger i! Balkongerna var en fin detalj!

Bokeslundsparken

Mycket snyggt! Blir väldigt imponerad av fina microbyggen. Har inte lyckats skapa något själv än men det verkar vara bra för bitåtgången!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.