Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Interloper

Startat av o0ger, 08 mars 2021 kl. 17:07

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

byStfn

Smaskiga vinklar! Tar några sekunder i att förstå att det är legobitar! :D

BrickMe

Återigen fiffigt ihopsatt till en fin kreation :)

o0ger

Citat från: byStfn skrivet 08 mars 2021 kl. 17:59
Smaskiga vinklar! Tar några sekunder i att förstå att det är legobitar! :D

Tack! Jag har börjat lämna lite synliga studs bara för att man ska se att det är LEGO ;)

Citat från: BrickMe skrivet 08 mars 2021 kl. 18:25
Återigen fiffigt ihopsatt till en fin kreation :)

Tack!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Anders67

Snyggt, och alltid så häftigt byggt/sammanfogat, den där smala stripen i gult och "ögat", klustret med de där marvel granaterna är coola!

o0ger

Citat från: Anders67 skrivet 11 mars 2021 kl. 00:04
Snyggt, och alltid så häftigt byggt/sammanfogat, den där smala stripen i gult och "ögat", klustret med de där marvel granaterna är coola!

Tack Anders! Jag hade ingen plan när jag byggde. Allting bara växte fram med de bitar jag hade till hands. De mörkblå kistorna är från min första besvikelselåda från Skaerbaek 2015. De har legat orörda fram tills nu. ;D
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

swestar

#6
Gillar detta bygge skarpt. Du har verkligen "trollat" med vinklar, bitar och färger mm och fått ihop en underbar MOC. BRA KLOSSAT!  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

o0ger

Citat från: swestar skrivet 11 mars 2021 kl. 14:22
Gillar detta bygge starkt. Du har verkligen "trollat" med vinklar, bitar och färger mm och fått ihop en underbar MOC. BRA KLOSSAT!  :)
Tack så mycket! Kul att du uppskattar den! Ja, ibland får jag till det! :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.