Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Månadens MOC februari 2021, arbetstråd

Startat av andreaseldh, 16 februari 2021 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Citat från: andreaseldh skrivet 16 februari 2021 kl. 18:10
Och nu är kurbitsen på plats! Men bara på framsidan, eller blir det tråkigt för maskinisterna? Som vanligt vet jag inte hur man fäster bandet elektroniskt men jag har provbyggt i plast och detta är korrekt antal, 21 länkar. Utväxlingen valde jag mest av estetiska skäl och med fyra liftarms på bandet har den egentligen överkapacitet. Återigen frågar jag mig själv varför jag då har gömt kugghjulen på baksidan?

Jesperrydhog

Citat från: Jesperrydhog skrivet 11 februari 2021 kl. 01:18
Bilderna blev något lite bättre på den hära Lego unimog/Terräng/Räddningsbil. Än dom var  innan.?
Citat från: Jesperrydhog skrivet 13 februari 2021 kl. 17:36
Var tyx om den hära Insatsledarefordonet.? Som jag har gjort de nya  friends lego modell set .?

Jesperrydhog

#2
Nu har jag tagit nya bilder på några och omgjorda Ambulanser. Bara ett av dem.  Det är då Volvo xc70 Nilsson Ambulans special.

Jesperrydhog

Citat från: Jesperrydhog skrivet 18 februari 2021 kl. 01:51
Nu har jag tagit nya bilder på några och omgjorda Ambulanser. Bara ett av dem.  Det är då Volvo xc70 Nilsson Ambulans special.
Citat från: Jesperrydhog skrivet 06 februari 2021 kl. 16:07
Nu har jag tagit nya bilder på några och omgjorda Ambulanser. Bara ett av dem.  Det är då Volvo xc70 Nilsson Ambulans special. one Volvo Nilsson xc70 ambulance from Sweden. by Jesper Rydhög, on Flickr.20210206_170442 by Jesper Rydhög, on Flickr.Ambulances one Volvo Nilsson xc70. Speciellt. by Jesper Rydhög, on Flickr.20210206_144319 by Jesper Rydhög, on Flickr.New photos on the little ambulance. by Jesper Rydhög, on Flickr.20210206_144507 by Jesper Rydhög, on Flickr.
.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.