Ett fint bygge, och av någon anledning gillar jag trappkombinationen av mursten och tiles extra mycket här! Mina tankar dras till spelet Caesar 3 och de olika templen. Det är något med färgvalet och tornen som får mig att tänka på romartiden.
Snyggt! Väggen är precis tillräckligt intressant för att inte bli plottrig!När jag såg kablarna först så tänkte jag "Herre ****** vad mycket kablage!", sedan insåg jag att det var en ljusslinga!
Åhhh, me like Riktigt snyggt och stilrent och helt i min smak.
Snyggt. Gillar pentagrammet
Citat från: robinnilsson403 skrivet 14 februari 2021 kl. 21:38Snyggt! Väggen är precis tillräckligt intressant för att inte bli plottrig!När jag såg kablarna först så tänkte jag "Herre ****** vad mycket kablage!", sedan insåg jag att det var en ljusslinga!Passande tråd att åkalla den mörke herren i
Citat från: byStfn skrivet 18 februari 2021 kl. 00:32Citat från: robinnilsson403 skrivet 14 februari 2021 kl. 21:38Snyggt! Väggen är precis tillräckligt intressant för att inte bli plottrig!När jag såg kablarna först så tänkte jag "Herre ****** vad mycket kablage!", sedan insåg jag att det var en ljusslinga!Passande tråd att åkalla den mörke herren i Du tror inte det är herre Sebaot som gömmer sig under stjärnorna då?
Citat från: crowwlime_ skrivet 18 februari 2021 kl. 09:14Citat från: byStfn skrivet 18 februari 2021 kl. 00:32Citat från: robinnilsson403 skrivet 14 februari 2021 kl. 21:38Snyggt! Väggen är precis tillräckligt intressant för att inte bli plottrig!När jag såg kablarna först så tänkte jag "Herre ****** vad mycket kablage!", sedan insåg jag att det var en ljusslinga!Passande tråd att åkalla den mörke herren i Du tror inte det är herre Sebaot som gömmer sig under stjärnorna då? Nu kanske jag generaliserar, men med tanke på att Robin är från Värmland, nej.
Snyggt