Forum > Allmänt LEGO

LEGO® Masters Sverige 2021

(1/56) > >>

andli:

Eftersom det nu börjat cirkulera på Facebook om att det blir en uppföljning tycker jag det behövs en tråd här med :)

Jag kan erkänna att jag är lite sugen på att söka i år, men känner kanske inte riktigt att jag platsar med min lite mer Danska byggstil...

https://shortaudition.com/Lego-master-2021

robinnilsson403:
Nog tusan blir man sugen, men jag tycker inte att jag själv bygger tillräckligt bra. Min lagkamrat hade behövt vara en rejäl idéspruta.

CopMike:
Nu när ni vet i princip hur den svenska versionen fungerar - SÖK :D! Ni ska inte vara begränsningen - det får uttagningen i så fall vara! Även om ni inte har en byggpartner idag så kommer det att bli par - kanske du får en byggkompis & bäste vän för all framtid!!

dalle:
Som deltagare av första omgången så kan jag kommentera vad det gäller byggskicklighet.

@Andli jag tror din danska byggstil passar in. Då det till stor del handlar om att intensivt och metodiskt bygga på dansk vis, för att krydda med svensk finess. Lika viktigt är det att kunna komma på något med story att bygga och ha en personlighet som passar för formatet.

Förresten har ni frågor om hur det var att vara med i LM så kan vi fråga här. Så kanske ni får ett bra svar.  :)

JonKlarstrom:

--- Citat från: robinnilsson403 skrivet 28 januari 2021 kl. 12:46 ---Nog tusan blir man sugen, men jag tycker inte att jag själv bygger tillräckligt bra. Min lagkamrat hade behövt vara en rejäl idéspruta.

--- Slut citat ---

Idéer kan jag bidra med men byggerfarenheten är för låg ännu, bor trångt o allt lego ligger mest still i påsar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion