Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Ronin

Startat av o0ger, 23 januari 2021 kl. 17:45

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Från Brick Vault:

https://youtu.be/qJGG3C6W4cg?t=263

(Rickard Stensbys bygge är också med i filmen)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Jag tog lite bilder på hur denna MOC är byggd: https://o0ger.blogspot.com/2021/01/ronin-breakdown.html
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Anders67

Så underbart klurigt byggt!

Svartkrut

Sjukt snygg i största allmänhet och dessutom känns det anatomiskt korrekt också, vilket är riktigt grymt och så en massa kluriga byggtekniker på det. Bravo!  ;D

o0ger

Citat från: Anders67 skrivet 31 januari 2021 kl. 02:14
Så underbart klurigt byggt!
Tack! Det var klurigt att bygga :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Citat från: Svartkrut skrivet 31 januari 2021 kl. 19:02
Sjukt snygg i största allmänhet och dessutom känns det anatomiskt korrekt också, vilket är riktigt grymt och så en massa kluriga byggtekniker på det. Bravo!  ;D
Tack! Kul att du uppskattar anatomin! Jag testade många olika längder på ben och armar innan det blev bra.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

CopMike

Grattis till månadens bygge - mycket välförtjänt :D!

o0ger

Citat från: CopMike skrivet 06 februari 2021 kl. 18:36
Grattis till månadens bygge - mycket välförtjänt :D!
Wow! Tack!!   :D
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Corpset

Sjukt fin, och extra tacksam för bilder från byggprocessen. Tycker det öppnar upp folk för hur såna här fina saker är byggda och finurligheten med det.

darthemil83

Du är verkligen skicklig ! Så snyggt .

o0ger

Citat från: Corpset skrivet 07 februari 2021 kl. 12:07
Sjukt fin, och extra tacksam för bilder från byggprocessen. Tycker det öppnar upp folk för hur såna här fina saker är byggda och finurligheten med det.
Tack! Jag får ofta frågor om hur det är byggt eller om jag kan göra en instruktion. Det tar alldeles för mycket tid att göra instruktioner så det får bli såhär istället. :)

Citat från: darthemil83 skrivet 11 februari 2021 kl. 23:26
Du är verkligen skicklig ! Så snyggt .
Tack!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.