Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricknerd återuppstår med nytt team

Startat av o0ger, 04 januari 2021 kl. 09:17

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Såg den glada nyheten att bloggen Bricknerd återuppstår. Och vilket team de har samlat ihop:

https://bricknerd.com/home/say-hello-to-the-new-bricknerd-team-2-2021

I listan av nya skribenter ses bl.a. Markus Rollbühler, Simon Liu, Are M Heiseldal, och, sist, men inte minst Malin Kylinger och Andreas Lenander!

Ska bli kul att se vad ni hittar på!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

BlueBuilder

Ja, det ska bli väldigt spännande att se hur det utvecklas! Discord lyser upp med massa entusiasm och kul idéer! Skriv gärna till mig om det är något speciellt ni vill att vi tar upp!

CopMike

Grattis till Bricknerd som lyckats få mer er - ni är grymma :D!

Kwagge

Började läsa min vän Michael Gale's artikel om ballast till spåren o kom till bild 3 o insåg att det är ju min bild från Brickworld 2018! Skoj tänkte jag o läste vidare.. under rubriken " Finishing Touches" så kan man på ett ställe titta på 6 olika bilder. Opps, två är ju mina o tar man upp de o trycker lite lugnt så kommer det upp en fin text från Michael om layouten.
Glad o överraskad är jag nu.

https://bricknerd.com/home/ballasting-track-the-x-factor-for-your-train-layout-6-11-21?fbclid=IwAR3oHV1IBpwm2QdNEXFbbWVD3Yo9TnLBbU9U-5ae2WspyhK_luYVZ2YX7xU



BlueBuilder

Ja Gale är ett nytt tillskott och härligt med en tågnörd i gänget!

Kul att han lyfte fram det du byggt Kwagge!!

o0ger

Men... är jag blind? Jag ser inte att de har angett dig som källa?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Selander

Citat från: o0ger skrivet 12 juni 2021 kl. 12:17
Men... är jag blind? Jag ser inte att de har angett dig som källa?

Då är vi två....enda jag såg var Kwagges namn vid en bild

Kwagge

#7
Citat från: Selander skrivet 12 juni 2021 kl. 13:35
Citat från: o0ger skrivet 12 juni 2021 kl. 12:17
Men... är jag blind? Jag ser inte att de har angett dig som källa?

Då är vi två....enda jag såg var Kwagges namn vid en bild

Om man trycker på bilden så kommer texten fram..

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.