Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO Masters Aftermath - gotlänningarna pratar

Startat av Skafte, 18 november 2020 kl. 15:26

Föregående ämne - Nästa ämne

AndersI

#45
Jag tycker absolut ni ska fundera på en fortsättning i någon form! Trivsamt prat, LEGO-personligheter, byggen - det har varit hur kul som helst att se era programsnuttar! Kanske speciellt roligt i dessa tider när man inte träffar särskilt mycket folk överhuvudtaget. Ett ljus i mörkret!

o0ger

#46
Citat från: Peter S skrivet 14 december 2020 kl. 15:10Länkar till en video med Rick och Vyvyan i Hemma värst. Men vem är vem?
Jag vet, jag vet, jag vet! Vyvyan är punkaren med nitar i pannan. Rolig scen, helt off topic, när Vyvyan träffar sin mamma:

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Skafte

Avsnitt 9 finns nu upplagt. Speciellt för Dalle som saknat radioprogrammet "Jul i Visby" sedan det sista programmet sändes förra årtusendet.

Vi kanske gör fler, men vi lovar inget!


ColA


CopMike

#50
Världsklass :D!

Och här är sista Julöppet från 1999 ;D:


Skafte

Vi verkar inte ge oss. I tredjeposten finns nu första delen av avsnitt 10. Andra (inomhus) kommer så fort den är textad, nån gång framåt fjärde staräuren eller så.

Nextuz

Citat från: Skafte skrivet 22 februari 2021 kl. 23:18
Vi verkar inte ge oss. I tredjeposten finns nu första delen av avsnitt 10. Andra (inomhus) kommer så fort den är textad, nån gång framåt fjärde staräuren eller så.

Klart ni inte ska ge er :D

Dock så hörs inte Skaftes ljuva stämma så bra :/
Ni får äska pengar av föreningen och köpa mic till dig ;)

Skafte

Jag har mick, men det är svårt att prata precis rakt i den hela tiden när jag vrider på huvudet...

ColA


CopMike

Skönt att se er igen, veckorna sen sist har inte varit riktigt 100% utan ;D!

Citat från: Nextuz skrivet 23 februari 2021 kl. 14:19
Dock så hörs inte Skaftes ljuva stämma så bra :/
Ni får äska pengar av föreningen och köpa mic till dig ;)
Är det inte en som gäller?

eMpTyW

Jag vet, det är svårt att tro det. Men även gotlänningar kan vara elaka och som ni märkte förra veckan så lämnade vi er i limbo över en så kallad "cliffhanger". Vi försöker gottgöra er alla denna vecka med att visa upplösningen samt det färdiga resultatet.
Eller... så långt vi kan ta det färdiga resultatet vill säga. Vi lämnar syftet till fantasin.
Ni hittar det senaste avsnittet bland de andra filmerna längst upp...

Skafte

Var det någon som på allvar trodde vi skulle hålla tyst?

Ett par nya filmer upplagda på första sidan, hoppas ni gillart.

Emma

Så kul att se. Väldigt intressant att höra om Roberts byggen! Tack Skafte och EmTyW.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.