Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Radiostyrd James Bond Aston Martin DB5

Startat av Cyrix, 19 oktober 2020 kl. 20:31

Föregående ämne - Nästa ämne

Cyrix

Jag har motoriserat en del Creator bilar, nu senast James Bond Aston Martin DB5.

Har försökt att behålla orginalmodellen helt intakt med alla Bondgadgets fungerande osv. I princip enda skillnaden är att den går att köra:)


ColA


byStfn

Hur i hela friden har du fått plats med det? Och välkommen hit! Vilket debutinlägg :D

Cyrix

Citat från: byStfn skrivet 19 oktober 2020 kl. 22:44
Hur i hela friden har du fått plats med det? Och välkommen hit! Vilket debutinlägg :D

Haha, ja, det kan man undra, men i jämförelse med dom andra jag gjort(F40, Caterham, Fiat) så är det gigantiskt med plats:)

Joacim


Cyrix

Om någon annan vill bygga om sin DB5, så har jag gjort instruktioner. Har försökt att inte använda några ovanliga eller dyra bitar.
https://rebrickable.com/mocs/MOC-54387


Funderar på vilken bil jag ska bygga om härnäst?

Valthornet

Grym! Men samma fråga här, hur har du fått plats med allt? Titta även på Fiat och F40, man blir ju språklöst!!

Citat från: Cyrix skrivet 20 oktober 2020 kl. 09:13
Om någon annan vill bygga om sin DB5, så har jag gjort instruktioner. Har försökt att inte använda några ovanliga eller dyra bitar.
https://rebrickable.com/mocs/MOC-54387


Funderar på vilken bil jag ska bygga om härnäst?

London bussen :D

Cyrix

Citat från: Valthornet skrivet 20 oktober 2020 kl. 18:32
Grym! Men samma fråga här, hur har du fått plats med allt? Titta även på Fiat och F40, man blir ju språklöst!!


London bussen :D

Du får väl köpa instruktionerna och se efter:)
Ska jag vara helt ärlig, så överlever inte F40 speciellt länge när 5 åringen leker Destruction Derby, framändan är ganska ömtålig, dessutom har den rätt dålig svängradie.

Bussen? är det någon utmaning?
Jag var lite inne på Harleyn, men det kanske är omöjligt på riktigt....

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.