SBC September 2020 - Omröstning

Startat av Tornet, 01 Oktober 2020 kl. 20:43

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilket bidrag förtjänar din röst?

Drömfångare (Godtfred)
13 (32.5%)
Studsmatta (Skafte)
12 (30%)
Vardagstrassel (byStfn)
15 (37.5%)

Antal personer som röstat: 40

Omröstningen har avslutats: 06 Oktober 2020 kl. 20:43

Tornet

Drömfångare (Godtfred)

Studsmatta (Skafte)

Vardagstrassel (byStfn)

Tornet

25 timmar kvar och ett Babben Larsson citat känns passande: Allt kan hända och allt kan vända!

Rösta om du inte redan gjort det!

andreaseldh

Jag har röstat men vill passa på att tacka för inställningen du valde, att man inte får se vartåt det barkar!

Odidoma

Tre väldigt bra bidrag, lycka till!

CopMike

Ujujuj vad spännande - helt dött lopp just nu mellan de tre ;D!

byStfn

Citat från: CopMike skrivet 06 Oktober 2020 kl. 05:41
Ujujuj vad spännande - helt dött lopp just nu mellan de tre ;D!

SPOILA INTE!! :D (vi dödliga ser ju inte resultaten!!)

Tornet

Mindre än 1 timme kvar. Sista chansen att påverka resultatet för er som ännu inte röstat.

Lämna sofflocket och gör DIN röst hörd!

Tornet

Wow, vilken nivå det var på månadens bidrag! Något som inte minst avspeglas i hur jämn kampen om segern blev. Mycket imponerad av alla tre som verkligen skapade fantastiska byggen med månadens bit i centrum.

Hatten av till byStfn som nu får äran att utse denna månads bit.

Skafte

Juryn luktar handsprit!  ;)

ColA

Vilken omgång, vilken nivå  :)

Grattis byStfn

Godtfred

Grattis Stefan. Det var en kul bit att bygga med!

byStfn

Åh tack alla! Jag kände mig chanslös när jag började bygga lurarna efter att ha stirrat på Skaftes och Godtfreds byggen hela dagen! TBB gav mig lite mer hopp och kanske lite draghjälp när jag röstfiskade :D Glad för vinsten oavsett!

MEN!

Jag tycker det är för lite folk som är med under utmaningarna generellt och under årets kvartalstävlingar är det det lägsta antalet deltagare sedan jag gick med i föreningen. Hur kommer det sig? Såklart har året varit knasigt och alla är mer eller mindre drabbade men det känns som om det varit en trend även före Covid..

Vad säger ni som röstar men inte vill bygga - vad är största anledningen/anledningarna till att inte delta i utmaningar och tävlingar?

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: byStfn skrivet 07 Oktober 2020 kl. 13:36
Åh tack alla! Jag kände mig chanslös när jag började bygga lurarna efter att ha stirrat på Skaftes och Godtfreds byggen hela dagen! TBB gav mig lite mer hopp och kanske lite draghjälp när jag röstfiskade :D Glad för vinsten oavsett!

MEN!

Jag tycker det är för lite folk som är med under utmaningarna generellt och under årets kvartalstävlingar är det det lägsta antalet deltagare sedan jag gick med i föreningen. Hur kommer det sig? Såklart har året varit knasigt och alla är mer eller mindre drabbade men det känns som om det varit en trend även före Covid..

Vad säger ni som röstar men inte vill bygga - vad är största anledningen/anledningarna till att inte delta i utmaningar och tävlingar?

Bra att du ställer frågan! Jag tror att corona har ytterst lite med saken att göra. Det kanske inte är så många som lockas av att tävla, helt enkelt? Blev det några diskussioner och förslag i Örebro om hur forumet kan utvecklas så att fler blir engagerade?
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

janhansson

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 07 Oktober 2020 kl. 14:04
Citat från: byStfn skrivet 07 Oktober 2020 kl. 13:36

Bra att du ställer frågan! Jag tror att corona har ytterst lite med saken att göra. Det kanske inte är så många som lockas av att tävla, helt enkelt? Blev det några diskussioner och förslag i Örebro om hur forumet kan utvecklas så att fler blir engagerade?

Jag har en känsla att aktiviteten på forumet gått ner överlag. Kanske finns ett samband? (Jag är också nyfiken på vad ni kom fram till i Örebro  :))

Emma

Ja. Vad kom vi fram till i örat? Att många har tillräckligt med projekt och egna saker att bygga, pratade vi om.
Region Mitten