Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Känd skofabrikör tillverkar Lego dojjor..

Startat av BrickMe, 29 september 2020 kl. 09:06

Föregående ämne - Nästa ämne

BrickMe

Någon som sett startsidan nyligen hos TLG?

Joacim

Citat från: BrickMe skrivet 29 september 2020 kl. 09:06
Någon som sett startsidan nyligen hos TLG?
Ja efter att sett ditt inlägg.

BrickMe

Citat från: Joacim skrivet 29 september 2020 kl. 09:15
Citat från: BrickMe skrivet 29 september 2020 kl. 09:06
Någon som sett startsidan nyligen hos TLG?
Ja efter att sett ditt inlägg.

Now it´s safe to step on a Lego   ;)
Undrar om det kommer säljas några i vuxenstorlek...

ingels

Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

CopMike

Hängde på låset men det såldes slut för snabbt >:(!

fork

Man kan köpa lotter med VIP poäng på S@H och vinna ett par :)

dalle


CopMike


andreaseldh

Jag lyckades köpa en lott! Om jag vinner, däremot...

insurrection

Anmälde mig till två olika "om du vinner får du köpa"-lotterier, fick inte köpa några ändå. Tror inte jag pallar dubbla priserna på ebay, så är mest missnöjd med hela grejen faktiskt.

Peter S

Citat från: insurrection skrivet 29 september 2020 kl. 22:28
Anmälde mig till två olika "om du vinner får du köpa"-lotterier, fick inte köpa några ändå. Tror inte jag pallar dubbla priserna på ebay, så är mest missnöjd med hela grejen faktiskt.
Jag är alltid missnöjd med "exclusive". Tycker det ger en fadd smak i mun och fattar inte att stora varumärken håller på med sådant. Javisst, Stor hype innan, men resultatet blir ALLTID några få nöjda och massor av missnöjda personer. Jag tycker det borde slå tillbaka på dem själva.

AndersI

Jag misstänker att det fungerar alldeles utomförträffligt - en begränsad förstaserie får upp hypen, du behöver inte chanstillverka ofantliga lager, och besvikelsen över att missa något begränsat är förmodligen mindre än besvikelsen över att en 'obegränsad' produkt är slut överallt...

andreaseldh


byStfn

Alltså det här med lotterier osv är supervanligt inom Sneakers-kulturen om det inte är först till kvarn. Det är ju tillgång och efterfrågan osv och att de antingen inte vill eller kan producera stora volymer av dojjorna.. Men visst är det surt. Jag hade hellre tagit Lidl-sneakers men de är tydligen lika rare numera :D

Peter S

Citat från: byStfn skrivet 01 oktober 2020 kl. 22:56
Alltså det här med lotterier osv är supervanligt inom Sneakers-kulturen om det inte är först till kvarn. Det är ju tillgång och efterfrågan osv och att de antingen inte vill eller kan producera stora volymer av dojjorna.. Men visst är det surt. Jag hade hellre tagit Lidl-sneakers men de är tydligen lika rare numera :D
Om det är så dyrt att tillverka dem att de inte går med vinst gör det hela ännu mer oförståeligt.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.