Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Ninjagodrakar

Startat av plydrus, 14 juni 2020 kl. 18:07

Föregående ämne - Nästa ämne

plydrus

Hej, jag har enda sedan ninjagos början till december 2017 köpt deras drakar. Allt från första isdraken till den gröna mechdraken som kom ut i augusti 2017. Det enda som jag kan tänkas ha missat är de väldigt små drakarna som tillhör större set, men jag har nog de absolut flesta man kan få tag på. Dessutom äger jag lite smått och gått från jurassic world och några andra småset. I princip allt är i mycket god kondition, väldigt få bitar är borta och jag äger till och med många av kartongerna+manualerna som tillhör byggsatserna. Jag hade mycket glädje av dem när jag var yngre och tycker fortfarande att många av satserna är väldigt vackra, men har nu andra intressen som är viktigare för mig. De tar väldigt mycket plats och står mest och dammar vilket har lett mig till slutsatsen att det är dags att säga hejdå. Jag undrar hur mycket jag borde ta för dem, var de kan säljas och hur jag bäst gör det. Jag är rätt säker på att detta är den rätta platsen att fråga på:)

BrickMe

#1
En början kan vara att söka på Legos artikelnr på respektive set du har på Bricklink.
Där kan du se vilka av dina som finns till salu. Finns även försäljningsstatistik där.


Edit: här kommer länken till den tråd Mechamike menar
https://www.swebrick.se/index.php?topic=5174.0

mechamike

Finns en bra klistrad tråd om att värdera sina sätt och var man kan sälja dom som har massa bra information, just nu sitter jag på mobilen så jag har svårt att länka till den..
?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.