Författare Ämne: [MOC] Stranger Things - Hemma hos Demogorgon  (läst 780 gånger)

Utloggad parttimegeek_swe

• Betalande medlem 2020
  • *
  • Antal inlägg: 24
[MOC] Stranger Things - Hemma hos Demogorgon
« skrivet: 01 maj 2020 kl. 20:10 »
Testade vingarna på ett nytt tema. Idag är det #internationalmocday på diverse sociala medier och detta bygge byggdes specifikt för detta tillfälle. Temat för international moc day är helt valfritt men bygget får vara max 16x16 studs. Ville göra en humoristisk take på Stranger Things och det blev en ”hemma hos” en Demogorgon ;D För er som sett serien så är detta Dart (Dustins ”husdjur”) som slits mellan att försöka leva ett normalt och stilla liv, och att följa sina rovdjursinstinkter. Hyllan innehåller en del referenser till tv-serien. Tack för att ni tog er tid att läsa, och har ni feedback så dela gärna med er ;)
Instagram: parttimegeek_swe

Utloggad robinnilsson403

• Sekreterare
  • Styrelsen
  • *
  • Antal inlägg: 912
SV: [MOC] Stranger Things - Hemma hos Demogorgon
« Svar #1 skrivet: 02 maj 2020 kl. 00:47 »
Jag har aldrig sett på Stranger Things, så jag vet inget om storyn, men jag gillar bygget! Speciellt hur du fått till väggarna och köket.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

• Betalande medlem 2020
  • *
« Svar #2 skrivet: 02 maj 2020 kl. 17:51 »
Jag har aldrig sett på Stranger Things, så jag vet inget om storyn, men jag gillar bygget! Speciellt hur du fått till väggarna och köket.

Kan verkligen rekommendera serien! Det är lite som om Stephen King och Steven Spielberg skulle gjort något ihop :)
Tack så mycket för din feedback! Bygger oftast Star Wars så just interiördetaljer är lite nytt för mig. Kul att du gillade det! :D

Utloggad ColA

• Styrelsen
  • *
  • Antal inlägg: 912
« Svar #3 skrivet: 09 maj 2020 kl. 22:06 »
Snyggt klossat  :)

Underbar tv-serie!

• Betalande medlem 2020
  • *
« Svar #4 skrivet: 24 juni 2020 kl. 14:11 »
Snyggt klossat  :)

Underbar tv-serie!

Otroligt sent svar från mig, men tack ska du ha! :)