Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Minioner

Startat av Ozp, 21 februari 2020 kl. 15:56

Föregående ämne - Nästa ämne

Ozp


LelleB

Kluven!
Jag hade nog hoppats på lite finare minifigs än jag tycker dom va. Men de två stora är nog givna köp!

o0ger

#2
Mycket märkligt. Det ser ut som Mega Bloks, fast Mega Bloks gjorde mycket bättre minifigs till det här temat.

Jag tycker de har misslyckats helt med minifigurerna, vilket är det enda som skiljer det här temat från något annat. Dessutom är det ju minst 10 år för sent. Vem bryr sig om Minionerna längre?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

byStfn

Citat från: o0ger skrivet 21 februari 2020 kl. 18:09
Mycket märkligt. Det ser ut som Mega Bloks, fast Mega Bloks gjorde mycket bättre minifigs till det här temat.

Jag tycker de har misslyckats helt med minifigurerna, vilket är det enda som skiljer det här temat från något annat. Dessutom är det ju minst 10 år för sent. Vem bryr sig om Minionerna längre?

Om man ska tro kidsen online så är det bara "morsor" som gillar Minions :P

lindyhep

Citat från: byStfn skrivet 04 mars 2020 kl. 20:24

Om man ska tro kidsen online så är det bara "morsor" som gillar Minions :P

Svenska kidsen eller kids all over the world?
Vilka figurer som är poppis över tid ser ju inte alltid helt lika ut överallt och Sverige är ju inte direkt den största marknaden.
Inser just att min dotter igår köpte en vattenflaska....gul....med ansikte som en minion. (Nä, det är inte "morsan" som försöker skylla ifrån sig, jag försökte avstyra.)

mechamike

Minions Kung Fu Battle känns som ett trevligt partspack. Gillar dessutom attt staketet kommer i rött (om det nu inte redan finns)
?

dalle

Citat från: mechamike skrivet 05 mars 2020 kl. 08:15
Minions Kung Fu Battle känns som ett trevligt partspack. Gillar dessutom attt staketet kommer i rött (om det nu inte redan finns)

Bananer i flera färger!

andreaseldh

Citat från: mechamike skrivet 05 mars 2020 kl. 08:15
Minions Kung Fu Battle känns som ett trevligt partspack. Gillar dessutom attt staketet kommer i rött (om det nu inte redan finns)

Men varför har terrakottastatyn inte fått 17485 att fästa armarna i?

byStfn

Citat från: andreaseldh skrivet 06 mars 2020 kl. 00:17
Citat från: mechamike skrivet 05 mars 2020 kl. 08:15
Minions Kung Fu Battle känns som ett trevligt partspack. Gillar dessutom attt staketet kommer i rött (om det nu inte redan finns)

Men varför har terrakottastatyn inte fått 17485 att fästa armarna i?

Svårare att hitta lösning där de sticker rakt ut och ändå kan hålla saker upprätta?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.