Forum > Officiella set

2020 rykten

(1/24) > >>

dalle:
Det närmar sig nytt år och nästa års set börjar dyka upp. Så det är dags att starta en tråd för 2020.

Först ut här är nya City-set: https://www.brothers-brick.com/2019/11/18/lego-city-2020-lineup-reveals-8-new-sets-for-police-and-fire-news/

När jag ser på seten blir jag betänksam.  ???

Skulle kunna säga att det är gjort av barn, men det är orättvist. Skulle säga att de är designade av ekonomer.
Det här är bland de sämsta serie jag sett på länge. Det börjar likna vad som gjordes före krisen på 00-talet.  >:(

Ska jag säga något positivt så är ugglan snygg, och brandmannen med polisonger påminner om någon 60247 (Brickset). Är det en skogsmaskin som skapat branden? ;)

Selander:
Motorcykeln i 60243 (Brickset) ser "fet" ut.
Har den funnits tidigare?

Peter S:
Nya SW-set för 2020:
https://www.promobricks.de/lego-star-wars-2020-bilder-infos/89029?fbclid=IwAR36tfFHEGxAiG97cYZJPlWSS5QWsBPlXR_9ZgQd4pWcPSSC9fIt7Qx7gWc

Teabox:

--- Citat från: dalle skrivet 19 november 2019 kl. 08:33 ---Skulle kunna säga att det är gjort av barn, men det är orättvist. Skulle säga att de är designade av ekonomer.
Det här är bland de sämsta serie jag sett på länge. Det börjar likna vad som gjordes före krisen på 00-talet.  >:(

--- Slut citat ---

Håller med. De nya helikopterna är inte tilltalande alls. Ingen bygg-glädje i dem.

insurrection:

--- Citat från: Teabox skrivet 19 november 2019 kl. 09:24 ---
--- Citat från: dalle skrivet 19 november 2019 kl. 08:33 ---Skulle kunna säga att det är gjort av barn, men det är orättvist. Skulle säga att de är designade av ekonomer.

--- Slut citat ---

Håller med. De nya helikopterna är inte tilltalande alls. Ingen bygg-glädje i dem.

--- Slut citat ---
De små helikoptrarna är väl i princip är en annan sorts leksak med lite studs att fästa en gubbe på, som en spinjitzu-disk eller nått.
Men annars håller jag med om att setten generellt ser ganska fattiga ut. Kanske inte riktigt 00-tals-kris-fult dock.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion