Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

BrixBay

Startat av BrixBay, 08 november 2019 kl. 13:02

Föregående ämne - Nästa ämne

BrixBay

Startar en tråd för vår BL butik BrixBay.

Butiken öppnade i maj och har för tillfället +120.000 produkter och nya läggs till löpande. Fördelningen är 85% begagnat och 15% nya produkter. Allt begagnat är noga sorterat och tvättat i en ultraljudstvätt innan det går ut till försäljning.

Vårt mål är 100% nöjda kunder och vi försöker skicka beställningar inom 1-2 arbetsdagar men i de allra flesta fall skickas den redan samma dag.

Vi kommer uppdatera denna tråd vid kampanjer och andra event och är det någon som har några frågor, synpunkter eller önskemål så är ni mer än välkomna att ta det i denna tråd eller skicka ett mail till info@brixbay.com

Välkomna in och titta i butiken BrixBay

Hälsningar
Micke, BrixBay


AndersI

Jag handlade nyss därifrån, och har inget annat än positiva upplevelser att rapportera. Snabbt och rätt.

Möjligen att utbudet av nya bitar var lite begränsat - jag har blivit alltmer kräsen i takt med hobbyns utveckling, och drar mig i det längsta innan jag köper begagnat.

BrixBay

Citat från: AndersI skrivet 08 november 2019 kl. 14:05
Jag handlade nyss därifrån, och har inget annat än positiva upplevelser att rapportera. Snabbt och rätt.

Möjligen att utbudet av nya bitar var lite begränsat - jag har blivit alltmer kräsen i takt med hobbyns utveckling, och drar mig i det längsta innan jag köper begagnat.

Tack för din feedback, det kommer komma in en hel del nya bitar löpande den närmsta tiden då vi ska försöka jämna ut fördelningen mellan nytt och begagnat. Det är fler än dig som blir kräsna i takt med att antingen hobbyn utvecklas eller att man blir äldre  :)

nic89

Däremot är det bra med begagnade bitar som utgått :).
Följ mig gärna på instagram (ice Planet 2002, Blacktron2):
https://www.instagram.com/p/B4mQ3TWpFNy/?igshid=18l0as06l4r26

BrixBay

Hej!

Nu kör vi en kampanj med 40% rabatt på samtliga minifigs fram till fredag denna vecka (22/11).

Ta gärna en titt på vårt utbud av minifigs

Micke, BrixBay

BrixBay

Nu börjar vi närma oss vårt 1:a mål, 200.000 bitar. Ta gärna en titt i butiken då vi lägger in nytt och begagnat kontinuerligt.

Tveka inte att höra av er om det är något speciellt ni saknar och vi tar tacksamt emot alla förslag till förbättring.

/Micke, BrixBay
info@brixbay.com

12vtrain

Visste inte denna butik var ny, men har redan haft möjligheten att handla där den 9 november, var en rätt stor order, som kom i toppskick väldigt snabbt. Skönt med svenska butiker då leveransen är snabb

Vortuarackne

Min syster köpte några kit för sig själv.
Hon sa bara fina ord om det

Så även jag kommer att köpa några saker för att göra om mitt rum
(Jag vet att det kan låta galen lite men jag tror att det kommer att vara coolt)

BrixBay

Hej,

vi uppdaterar butiken löpande och nu har vi kommit upp i över 11.700 lots med ca 250.000 bitar.

Ta gärna en titt i butiken BrixBay  :)

Och som vanligt tar vi tacksamt emot feedback, förbättringsförslag och kritik.

Önskar alla swebrickare en riktigt trevlig helg.

/Micke

BrixBay

Hej swebrickare!

Det har blivit dags att frigöra lite space för nya figs så från och med nu och fram till söndag 29:e mars är alla "Town" figs nersatta med 60%.

Alla figurer (och även bricks) är tvättade i en ultraljudstvätt och noga kontrollerade efter sprickor och bitmärken. Figurerna levereras i zip påsar märkta med BL nummer.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg.

Micke, BrixBay






Magnus den store

Jag hade en god erfarenhet av BrixBay nyligen. Köpte tre begagnade . Frågade först om kvaliteten. Många gånger får jag inte ens svar från BL-butiker, men från BrixBay fick jag till och med bildbevis.

Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

BrixBay

Hej!

Vi förlänger kampanjen av "Town" figs en vecka till 6:e april och vi ökar på rabatten till 75%.

Citat från: BrixBay skrivet 20 mars 2020 kl. 20:12
Hej swebrickare!

Det har blivit dags att frigöra lite space för nya figs så från och med nu och fram till söndag 29:e mars är alla "Town" figs nersatta med 60%.

Alla figurer (och även bricks) är tvättade i en ultraljudstvätt och noga kontrollerade efter sprickor och bitmärken. Figurerna levereras i zip påsar märkta med BL nummer.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg.

Micke, BrixBay

swemixon

Citat från: BrixBay skrivet 30 mars 2020 kl. 13:45
Hej!

Vi förlänger kampanjen av "Town" figs en vecka till 6:e april och vi ökar på rabatten till 75%.

Citat från: BrixBay skrivet 20 mars 2020 kl. 20:12
Hej swebrickare!

Det har blivit dags att frigöra lite space för nya figs så från och med nu och fram till söndag 29:e mars är alla "Town" figs nersatta med 60%.

Alla figurer (och även bricks) är tvättade i en ultraljudstvätt och noga kontrollerade efter sprickor och bitmärken. Figurerna levereras i zip påsar märkta med BL nummer.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg.

Micke, BrixBay

Trevlig rea! Det fick bli en liten beställning  :)

BrixBay

Hej,

Vill passa på att göra lite reklam.

Vi har nu passerat 500.000 bitar och 16.400 lots i butiken så det borde finnas något för alla  ;D

Välkommen in i butiken och ta en titt.

Trevlig helg
/Micke

Stigge72

Jag har hittat några intressanta bitar i din butik, och undrar om du kommer komma till lugbulk-sorteringen?

Jag vet att en del andra med BL-butiker har kommit dit och erbjudit leverans den vägen, så tänkte kolla om du erbjuder den varianten, och mer specifikt i år.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.