Bricks and Pieces - Kan inte välja Sverige som land längre (verkar funka nu)

Startat av o0ger, 17 juli 2019 kl. 16:02

Föregående ämne - Nästa ämne

Clarmo


Magnus den store

Citat från: Clarmo skrivet 26 september 2019 kl. 08:04
Citat från: Magnus den store skrivet 26 september 2019 kl. 05:37
Ni kan aldrig gissa vad som är tillbaka.

Terminator?  :P

Han kommer förvisso tillbaka den 25 oktober, men det var något annat jag tänkte på.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

BeardedNerd

För sent! Har beställt det jag behövde från Bricklink.

Gideon

Fler som har fått detta problem? Har testat både Visa och Mastercard (och kollat att det fanns köputrymme på båda) med samma resultat.

pareriksson

Citat från: Gideon skrivet 13 oktober 2019 kl. 10:48
Fler som har fått detta problem? Har testat både Visa och Mastercard (och kollat att det fanns köputrymme på båda) med samma resultat.
Japp, samma problem både i torsdags och fredags.

Manne

Jag provade igår kväll..  gick utmärkt att lägga en order o beställa.. behövde lite fönster..

Med Vänlig Hälsning Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

pehter aka ibbe

Helt hundra är det inte, det går att beställa men iallafall jag har två av tre beställningar som pengarna har dragits upp 2-3 veckor efter att jag fått delarna.  ???
Instruktioner till en del av mina byggen.   Flickr

BrickMe

#67
Man kanske skulle skapa ny tråd: Bricks and Pieces - Man kan beställa men det går inte att betala........


Edit: efter ett otal gånger så gick det men det är under all kritik. strulet med betalningen gör att man drar sig för att lägga beställningar och väljer BL istället.....

mechamike

Lade en order på lite nya bitar, tredje gången gillt gick betalningen igenom..
Så det är inte helt stabilt än.

?

dalle

Nu har BaP stängt ner pga Covid-19 tills vidare enligt Legos hemsida.

Gideon

Citat från: dalle skrivet 14 mars 2020 kl. 16:53
Nu har BaP stängt ner pga Covid-19 tills vidare enligt Legos hemsida.
Vettigt beslut låter det som, vi AFOLs får hålla till godo med att bygga med den egna (an)samlingen när vi sitter i karantän.

Record

Friskt satsat, hälften vunnet..

Kwagge

En fågel viskade i mitt öra att den är öppen igen...

Emma S

Förvisso öppet, men strular...
Jag försökte beställa idag men fick antingen ett felmeddelande eller så laddade det t bara och inget mer hände när jag försökte bekräfta beställningen. Överbelastning kanske? Det går ju i och för sig att ringa in och beställa via kundtjänst om det känns angeläget.

Gideon

Citat från: Emma Staver skrivet 11 juni 2020 kl. 00:19
Förvisso öppet, men strular...
Jag försökte beställa idag men fick antingen ett felmeddelande eller så laddade det t bara och inget mer hände när jag försökte bekräfta beställningen. Överbelastning kanske? Det går ju i och för sig att ringa in och beställa via kundtjänst om det känns angeläget.
Störigt att de inte fixat det, jag har haft jättemycket problem med utcheckningen tidigare också...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.