Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hittat på nätet/andras byggen.(samlingstråd)

Startat av Teabox, 13 december 2010 kl. 13:06

Föregående ämne - Nästa ämne

Tie Fighter


AndersI


lindyhep

Citat från: Illuwatar skrivet 29 januari 2013 kl. 13:31
Iblan hamnar man på irrvägar på nätet och hittar något som får humöret att gå upp ett par snäpp... ;)



Och hjärtat att bli lite extra varmt :)

(Om man bortser från det faktum att de med tanke på färgen bör vara tokarga för tillfället....)

Anders67




mechamike

MooooooOo??!!!!

Påminner mig om en favorit..


"..I feel a disturbance in the horse."
?

zingoalla

Hihi! ;D Var är gilla-knappen när man behöver den som mest?! Mitt fniss fick lilleman på 5månader att yrvaket stirra på mig.

AndersI



Tufs

Citat från: Skafte skrivet 04 oktober 2012 kl. 10:31
Gud i himlen så snyggt! Jag och min fru hade slut låten från Zelda III - A Link to the Past som utmarschmusik på vårt bröllop. Får inte visa den här för frun, då vill hon att jag bygger en.

Och du antar inte utmaningen? ;)

Teabox


Superkalle

#462
Faskien - det var ju precis en sån vi snackade om att göra inför Gbg-eventet.  :)
Kan det vara något för Norrköping istället? Typ rekordförsök; Världens största skulptur av minifigs?  8)

Stigge72

Citat från: Superkalle skrivet 19 februari 2013 kl. 11:24
Faskien - det var ju precis en sån vi snackade om att göra inför Gbg-eventet.  :)
Kan det vara något för Norrköping istället? Typ rekordförsök; Världens största skulptur av minifigs?  8)
Vad är nu gällande rekord? (finns det något?)

Superkalle

Citat från: stigge72 skrivet 19 februari 2013 kl. 15:05
Vad är nu gällande rekord? (finns det något?)
Nä, det är det jag menar....det kanske inte finns något. Så då kniper vi det  :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.