Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hittat på nätet/andras byggen.(samlingstråd)

Startat av Teabox, 13 december 2010 kl. 13:06

Föregående ämne - Nästa ämne

Tommy_la

Mycket imponerande! 
Bara att hålla ordning på alla slangar ser ut som ett hästjobb. :)
Min bricklinkbutik "Tommy's Store":
http://www.bricklink.com/store.asp?p=tommy_la


micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke


micke

Tycker också den ser bra ut men vad jag inte riktigt gillar är att A-stolpen är så "lång" i förhållande till vindrutan vilket i mina ögon får karossen att få lite onaturliga proportioner. Dock skall tilläggas att jag inte är en expert på Unimogs, men dem jag sett har dörr fönster i samma nivå som vindrutans nedre del
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Nextuz

Citat från: micke skrivet 10 mars 2012 kl. 13:06
Tycker också den ser bra ut men vad jag inte riktigt gillar är att A-stolpen är så "lång" i förhållande till vindrutan vilket i mina ögon får karossen att få lite onaturliga proportioner. Dock skall tilläggas att jag inte är en expert på Unimogs, men dem jag sett har dörr fönster i samma nivå som vindrutans nedre del

Sant.. rutan gå lite för djupt ner i dörren... den slutar precis vid backspegeln där...

Dammtuss

#322
Snubblade precis över det här riktigt snygga skeppet. Sporrade mig lite för version två av mitt eget skepp (HMS Vasa). Fick dessutom lite fler idéer om vad jag ska ändra och lägga till. :)

// Wombat


Teabox

Gillar displayn på Gameboyn. Smart att använda sig av transparenta tiles.

mechamike

Inget dumt nätfynd Spiff!
Den har verkligen fångat orginalet bra.. och som bonus är tillochmed Tetris cartridgen är en transformer..
?

Stigge72

I Metro (Stockholm) igår, kunde man läsa om en utställning på Moderna Museet, där barn och unga fått ställa ut vad de ville, och två grabbar sim valt att bygga ett konstverk i lego.

sandpeople



AndersI

Intervju med en LEGO designer (total 5 minuter) - ganska imponerande SW rymdskepp en bit in i filmen...

www.g4tv.com/videos/57795/rad-jobs-with-lego/

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.