Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hittat på nätet/andras byggen.(samlingstråd)

Startat av Teabox, 13 december 2010 kl. 13:06

Föregående ämne - Nästa ämne

de Gothia

ja verkligen, alla hans byggen är ju magiska! :) bäst är dock elm castle och annin som han gjort!

Skrytsson

Flickr-medlem Dita_Svelte har byggt ett antal fascinerande skapelser på PoP-temat. Bra inspiration för er som är inne på PoP-seten. Detta får mig också att vilja köpa några fler och även som jag aldrig köpte :P












Ras 74

Det lustiga är att han (Svelte) är/var Staff på EB och är sedan en lång tid borta därifrån.
Han var väldigt aktiv när han byggde dessa. Sedan träffade jag honom och ett par andra från EB i Sydney.
Det var förra sommaren. Strax efter det inte ett ord om vad han gör idag.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Mirandir

Citat från: Ras 74 skrivet 04 juli 2011 kl. 09:35
Det lustiga är att han (Svelte) är/var Staff på EB och är sedan en lång tid borta därifrån.
Han var väldigt aktiv när han byggde dessa. Sedan träffade jag honom och ett par andra från EB i Sydney.
Det var förra sommaren. Strax efter det inte ett ord om vad han gör idag.

Har noterat att det tycks finnas de som tycker att Eurobricks börjar bli för stort och är på väg att drunkna i skräp. Vet dock inte om Dita Svelte hör till någon av dessa...
Legobloggen: http://legobloggen.com

mechamike

Svelte tycks vara ett mysterium, Han skrev ju bra recensioner på set hade över 5000 posts och så gick han bara upp i rök? Last Active: Oct 28 2010 11:06
Gick han på en Walkabout? Dog han? Skaffa han en elak fru?

Jag gillade hans CC affär, Speciellt de stora blomkrukorna..
http://www.flickr.com/photos/24166730@N07/4069492395/

?

Tobbe Arnesson

Citat från: Ras 74 skrivet 04 juli 2011 kl. 09:35Strax efter det inte ett ord om vad han gör idag.

Ingen aktivitet på FB heller? Såg att ni är vänner där.

Olustigt på sitt sätt.
Blogg: Robotkampen

Ras 74

Helt mysko. Flera som var riktigt oroliga att något hänt. Speciellt då vi förlorade en vän för ett
antal månader sedan. Men han har blivit nådd på mail efter mycket om och men.

Back on topic dudes and dudas! ;)
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.


Pekblom




Stigge72



Silence101

It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Ras 74

Är ganska säker på att det funnits en officiell sådan från LEGO som gick att köpa i LEGOLAND parkerna,
på S@H och i alla LEGO butikerna. Gjorde en snabb sökning på BL, men hittade inte den.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.