Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Legenden om Anendra

Startat av BlueBuilder, 13 april 2018 kl. 22:52

Föregående ämne - Nästa ämne

BlueBuilder

Citat från: fillishave skrivet 24 april 2018 kl. 22:44
Som jag skrev på Facebook alldeles nyss; jag fullkomligt älskar det här bygget! Lite otippat eftersom jag brukar gilla byggnader och lite nedgångna stadsmiljöer. Teknik, färger och komposition är helt perfekt.
Jag tror jag talar för oss alla när jag säger att du underskattar dina egna kunskaper  :)

Tack igen, här också 😉!  Kan inte riktigt förstå att det skulle få genomslag på det sättet. Men väldigt kul! Mina kunskaper har utvecklats! Sen med inspiration av era andra skickliga byggare finns det lite "kreativa" lösningar som nog inte lego skulle godkänna... Det bästa med bygget är nog att jag hittat vad min stil är och hur jag tycker om att bygga. Nu ska det bli spännande att ställa ut för första gången också!

Stigge72

Riktigt snyggt!

Jag såg att den låg på facebook, men hade inte tid att gå vidare till flickr då. Nu har jag inte gjort det än heller, men de bilder som finns här räcker för att imponeras.

Själv får jag lite tankar åt Terry Pratchetts Små blå män (The Wee Free Men), där det förekommer ett gräsligt sjömonster, som dyker upp ur vattnet när man minst anar det.
Egentligen har de så många fler likheter än att de lever i vatten, men känslan av att bli överaskad av sjömonster.

shiftaltcmd


BlueBuilder

Citat från: shiftaltcmd skrivet 27 april 2018 kl. 15:46
Grattis att du blivit uppmärksammad hos Brothers-brick!
https://www.brothers-brick.com/2018/04/27/open-the-book-and-let-your-legend-unfold/

Tack!!! Vilken uppladdning inför utställning! 😊

Classus

Riktigt kul att se det i Huskvarna! Bygget var mycket större än vad jag förväntade mig. Snyggt byggt!

BlueBuilder

Citat från: Classus skrivet 28 april 2018 kl. 21:08
Riktigt kul att se det i Huskvarna! Bygget var mycket större än vad jag förväntade mig. Snyggt byggt!

Stort tack! Ja, det var flera som sa att det upplevdes större live än på bild. 😊

klosskillen

Fantastiskt fint var det!

Betweenbrickwalls

Jag instämmer i hyllningskören ☺
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.