Du är första siffran klar. Ett problem som jag måste lösa är hur man får lagren att stanna kvar, kanske fjädrande hjul på baksidan kan fungera.P4200518 by Andreas Eldh, on FlickrP4200519 by Andreas Eldh, on FlickrP4200527 by Andreas Eldh, on FlickrP4200520 by Andreas Eldh, on FlickrP4200521 by Andreas Eldh, on FlickrP4200522 by Andreas Eldh, on FlickrP4200523 by Andreas Eldh, on FlickrP4200524 by Andreas Eldh, on FlickrP4200525 by Andreas Eldh, on FlickrP4200526 by Andreas Eldh, on Flickr
Vet inte hur tävlingsledningen ställer sig till att jag ställer upp med en WIP, men om jag kallar den Konceptmodell för siffror kanske det går bra?
Citat från: andreaseldh skrivet 02 maj 2018 kl. 12:16Vet inte hur tävlingsledningen ställer sig till att jag ställer upp med en WIP, men om jag kallar den Konceptmodell för siffror kanske det går bra?Problemet är väl snarare om man ska följa tredje regeln eller inte...
Jag antar att jag måste bestämma. Jag tycker att eftersom andreaseldhs bidrag har varit tidigare postat på forumet får det tyvärr inte accepteras i tävlingen enligt reglerna.Men det finns ingen pris förutom äran. Så man behöver säkert inte vara ledsen över det...
Två vårblommor fick jag till med ett snabbygge.
I en övergiven lekpark någonstans, möjligtvis i östra Tyskland, står en gammal leksnurra. Några tappra växter har utnyttjat sprickorna i den gamla betongen.
Citat från: Stigge72 skrivet 05 maj 2018 kl. 00:51I en övergiven lekpark någonstans, möjligtvis i östra Tyskland, står en gammal leksnurra. Några tappra växter har utnyttjat sprickorna i den gamla betongen.Tjernobyl kanske?