Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Teabox

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 17 december 2010 kl. 08:33
Terminator 2. :D

Karaktären heter "T-1000", men det var ju inte frågan...

Korrekt :)

Citat från: Silence101 skrivet 17 december 2010 kl. 08:24
Vet vilken film, men vet inte namnet på karaktären!!!!   >:(

Synd att du missförstod frågan. Jag vill bara poängtera att bilden inte visade någon speciell scen ur filmen utan bara en karaktär.

Tobbe Arnesson

Går den att bygga på riktigt? Rätt kul gubbe!

Nästa är lätt, tycker jag själv i vart fall.

Edit: Bortse från tjejhåret, det var det närmaste jag kom en fluffmössa med öronlappar.  ;)
Blogg: Robotkampen

Etzel


Tobbe Arnesson

Blogg: Robotkampen

Etzel

Jag har faktiskt inte sett den  :P

OK, denna lär också vara ganksa enkel:

Selander


Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Etzel


Ras 74

Do´h!

Skall se om jag kan få ihop en LDD lösning idag på jobbet.
Kommer inte ha tid efter det idag i alla fall.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.


Ras 74

Hehe. Jag vet. Men kunde inte låta bli, för annars så halkar jag för långt ner i listan
med alla duktigare gissare.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Tobbe Arnesson

Jag har också en tendens att posta först och tänka sedan.  ;)
Blogg: Robotkampen

Ras 74

Precis. "Ha, jag kan" *skriver svar, trycker på post.
Sen kommer "Do´h!"
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Stigge72

Jag satt och tänkte för bara ett par dagar sedan om jag skulle göra just den scenen i Fargo, och hur jag skulle göra den... Lika bra att jag lät bli nu. ;)

Slumdog Milionair har jag inte sett, men något av tv-programmen hade jag troligen gissat på, om jag sett den i tid, och det var väl det programmet han var med i i filmen, va? (har inte sett den)

Tobbe Arnesson

Det var den indiska varianten av "Vem vill bli miljonär" som var med i Slumdog. Ruskigt bra film f.ö., måste köpa den. Bara sett på bio.
Blogg: Robotkampen

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.