Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Stigge72


Skrytsson

#302
SuperMario: Congratulations!  ;) ;D

Citat från: Skrytsson skrivet 20 november 2010 kl. 22:16
...Hatet (även bokstavligen talat!)

Hata Göteborg  :D



Lyckades jag inte fånga den fina atmosfären på ett bra sätt?  ;)

SuperMario

Hej!
Citat från: Skrytsson skrivet 21 november 2010 kl. 00:14
SuperMario: Congratulations!  ;) ;D
Tackar!! :D

Citat från: Skrytsson skrivet 21 november 2010 kl. 00:14Lyckades jag inte fånga den fina atmosfären på ett bra sätt?  ;)
Ja, det gjorde du!

Nu är det min tur:

sweMezza

Trodde först att det var en man på en flotte men ändrade mig sedan.

Kan det vara Station Agent?

SuperMario


sweMezza

Bra film och bra bygge! Först en tripp till IKEA och sen årsmöte. Efter det ska jag sätta ihop en ny film.

sweMezza

P.g.a. av kvällens årsmöte blev det nada. Får jag uppskov till imorgon kväll eller ska jag lämna över...?

mechamike

"- Om aktivitet uteblivit i en veckas tid får vem som helst posta en ny vig. Dvs. om ingen gissat, ingen postat ny vig fast det är hens tur eller om föregående inte svarat om det är rätt/fel. "

Jag tolkar det som du har lite tid på dig  ;)  Fast du behöver ju inte vänta en vecka..
?

Tobbe Arnesson

Jag gissar på District 9, det är vad du bygger på väl?  ;)
Blogg: Robotkampen

Mirandir

Citat från: mechamike skrivet 22 november 2010 kl. 08:36
"- Om aktivitet uteblivit i en veckas tid får vem som helst posta en ny vig. Dvs. om ingen gissat, ingen postat ny vig fast det är hens tur eller om föregående inte svarat om det är rätt/fel. "

Jag tolkar det som du har lite tid på dig  ;)  Fast du behöver ju inte vänta en vecka..

Nja, i praktiken är det nog kortare tidsbegränsning än så. Jag blev ju  "utmanövrerad" redan efter två dagar...  ;D
Legobloggen: http://legobloggen.com

mechamike

*host host..ursäkta för det Mirandir..  nåväl..

OJ!  KOLLA DÄR!!
  Tobbe är synsk?! *riktar diskret uppmärksamheten åt annat håll 
?

sweMezza

Om någon frivilligt vill ta över och lägga upp en redan förberedd vig eller bygga så är det fritt fram (posta först att ni tar över stafettpinnen). Ser jag inget inlägg kommer jag att skapa och presentera mitt bidrag ikväll.


Tobbe Arnesson

Jag väntar på ditt bygge sweMezza, så brått har vi väl inte?
Blogg: Robotkampen


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.